مشکلات پرسپولیس از زبان منافی

جواد منافی در خصوص شرایط پرسپولیس در دیدار با آلومینیوم گفت: شرایط آرمانی نبود و با اینکه تیم با دو مهاجم شروع کرد، اما تیم آلومینیوم خیلی خوب پرسپولیس را آنالیز کرده بود و تمام نقاط قوت پرسپولیس را می‌دانست و در فاز هجومی این نقاط قوت را از کار انداخت و با دوندگی بالا توانست خط هافبک پرسپولیس را از کار بیندازد. در نیمه اول دو فوروارد پرسپولیس خیلی کم موقعیت داشتتد و توپ به آنها نرسید. دفاع و وینگرهای چپ و راست‌مان نتوانستند خوب در حملات شرکت کنند و ارسال از جناحین نداشتیم و فورواردها تغذیه نشدند.

او ادامه داد: آلومینیوم با دوندگی بالا به خصوص از جناح چپ جایی که فخرالدینی و شریفات بودند سعی در گل زدن به پرسپولیس داشت و چند موقعیت هم به دست آوردند که گل نشد اما ما در نیمه اول هیچ موقعیت گلی نداشتیم. در نیمه دوم هم آنها بهتر بودند و با اشتباه خط دفاعی پرسپولیس به گل رسیدند و تا پایان بازی هم آن را حفظ کردند. به هرصورت من فکر می‌کنم پرسپولیس در این بازی عصبی و بی حوصله بازی می‌کرد. ما شور و نشاط انگیزه قبلی را نداشتیم و در این چندسال اخیر پرسپولیس هر شهرستانی رفت تیم‌ها را تحت فشار قرار داد و اگر هم که باخت خوب بازی می‌کرد. یکی از ویژگی‌های پرسپولیس در این سالها مالکیت توپ و پاسکاری بالا است ولی چنین اتفاقی در این بازی نیفتاد و پاس‌های تیم به پنج تا هم نرسید.

مشکلات پرسپولیس از زبان منافی

منافی معتقد است تمام بازیکنان خوب بازی نکردند و در این خصوص گفت: پرسپولیس از شرایط روحی روانی به هم ریخته‌اند. درحال حاضر هیچ کدام از بازیکنان در شرایط آرمانی نیستند. حتی ترابی و سرلک ملی پوش هستند هم افت کردند. علاوه بر آن پرسپولیس بهترین آماردفاعی سالهای اخیر را داشته اما الان در دفاع تیمی‌مان مشکل داریم. فاصله خط فوروارد و هافبک‌ها خیلی زیاد بود و به هر صورت باید از این باخت درس بگیریم. همه تیم‌های دنیا می‌بازند و تیم باید ریکاوری کند و توانایی این را داریم که برگردیم.

مدافع سابق پرسپولیس در پایان گفت: همه پیشکسوت‌ها و هواداران نگران پرسپولیس هستند. واقعیت این است که پرسپولیس بهترین تیم ایران است ولی الان شرایط مدیریتی تیم به پرسپولیس لطمه می‌زند؛ من دنبال بهانه برای باخت نیستم ولی خیلی زودتر از این‌ها باید مشکلات مالی، مدیریتی و اسپانسر پرسپولیس مشخص می‌شد و این موارد آرامش و نشاط را از تیم گرفته و این‌ها تاثیر گذار است. در نهایت باید آرامش به تیم برگردد و تکلیف پرسپولیس هم مثل استقلال روشن شود و این امروز و فردا کردن‌ها به پرسپولیس لطمه زده است.