تبلیغات محیطی حق استقلال است

پرویز مظلومی ، عضو هیئت مدیره تیم فوتبال استقلال در خصوص برگزاری مراسم هم اندیشی و تجلیل از پیشکسوتان این تیم اظهار کرد: ما از خیلی وقت پیش به دنبال برگزاری این مراسم بودیم و از مدیریت و هیئت مدیره و کانون پیشکسوتان استقلال و نامداری بابت برگزاری این مراسم تشکر می‌کنم. در حال حاضر در استقلال جو آرامی وجود دارد و مدیریت، هیئت مدیره و کادرفنی تیم با یکدیگر اتحاد خوبی دارند. ما تلاش کردیم بین پیشکسوتان نیز این فضا را به وجود آوریم.

او افزود: ما به دنبال قهرمانی لیگ برتر و آسیا هستیم تا دل هواداران را خوشحال کنیم و این تیم توانایی کسب ستاره سوم را دارد و امیدوارم پیشکسوتان هم با راهنمایی‌های خود به استقلال کمک کنند.

تبلیغات محیطی حق استقلال است

او ادامه داد: پیشکسوتان استقلال دچار مشکلاتی هستند و با تشکیل تعاونی امیدوارم بتوانیم به پیشکسوتان کمک کنیم و استقبال خوبی هم از این مراسم شد و مطمئنا تلاش می‌کنیم این مراسم‌ها ادامه دار باشد.

او در خصوص هیئت مدیره جدید استقلال  گفت: جو خیلی خوبی در هیئت مدیره حاکم است و جا دارد از عبداللهی عضو پیشین هیئت مدیره تشکر کنم و بین هیئت مدیره و مدیریت نیز یک اتحاد و همدلی خوبی وجود دارد و انشاالله این جو را حفظ خواهیم کرد تا به موفقیت برسیم.

او در خصوص وضعیت خصوصی سازی تیم استقلال و تبلیغات محیطی بیان کرد: سجادی وزیر ورزش و جوانان به شدت پیگیر این موضوع است و رئیس جمهور کشورمان نیز متمایل هستند تا ۲ تیم استقلال و پرسپولیس خصوصی سازی شوند. تبلیغات محیطی نیز حق استقلال است و ما باید از این درآمد سود ببریم.

مضلومی گفت: تیم‌های لیگ برتری در حال حاضر با مشکلات مالی مواجه هستند و مصوبه ای هم در مجلس شورای اسلامی تصویب شده است که دولت به تیم‌های حرفه‌ای کمک نکند و ما باید بودجه استقلال را خودمان تامین کنیم. تیم‌های لیگ برتر در حال حاضر پرونده‌های مالی زیادی در فیفا دارند و ما نیز پرونده‌های دیاباته، استاماچونی، میلیچ داریم و هر لحظه ممکن است مجددا پنجره نقل و انتقالاتی ما بسته شود و یا حتی امتیاز کسر شود و یا تیم به یک دسته پایین‌تر سقوط کند.

مظلومی در خصوص نظرش درباره کادرفنی استقلال گفت: من از کادرفنی کاملا رضایت دارم و از چهار بازی توانسته ایم ۱۰ امتیاز کسب کنیم که عملکرد خیلی خوبی محسوب می‌شود.