اسکوچیچ و طارمی عذرخواهی کنند

بهزاد داداش‌زاده بازیکن پیشکسوت تیم‌های استقلال و پرسپولیس، در میز هوادار سلام تهران با بیان اینکه تمام بازی‌های تیم ملی در برابر حریفان، سخت است گفت: بزرگترین مشکل تیم ملی عدم آرامش بازیکنان بود. این مشکل قبل از بازی شروع شد و به مستطیل سبز رسید. بعد از جریان مهدی طارمی و اسکوچیچ، تیم ناآرام و درنتیجه باعث شد که گل غیرقابل باوری بخوریم.

وی افزود: علیرضا خادم یک فدراسیون ورشکسته را تحویل گرفته و تا الان برای فوتبال زحمات زیادی کشیده اما در مدیریت حواشی تیم‌ملی ضعیف بوده است. 

داداش زاده

بازیکن سابق تیم ملی با اشاره به اینکه اسکوچیچ گفته مصاحبه من درمورد طارمی آنطور که منتشر شده نبوده و رسانه مطابق با میل خود مطلب را تحریف کرده‌ است: افزود: مهدی طارمی در فوتبال ایران بی نظیر است. تعدادی از دوستان او و دلالان به این مسئله دامن زدند وگرنه بنده هیچ‌کجا ندیده ام که بازیکن و سرمربی، در مقابل هم قرار بگیرند.

وی ادامه داد: باید آقای خادم به این مسله ورود کند و آرامش را به تیم بازگرداند. باید اسکوچیچ و طارمی از جامعه فوتبال و مردم عذرخواهی کنند. 

سرمربی سابق فوتبال ساحلی ایران درباره وضعیت پرسپولیس و استقلال در لیگ‌برتر گفت: در حال حاضر سپاهان از همه قوی‌تر است. اما بین دو تیم بزرگ پایتخت، روند بازی استقلال نسبت به سال پیش بهتر است. خریدهای بهتری داشته و مدیرعامل هم پول خوبی می‌دهد.

وی ادامه داد: پرسپولیس امسال شادابی همیشگی را ندارد، منظم بازی نمی‌کند و مدیرعدمل هم ندارد، در نتیجه نتایج خوبی هم به دست نمی‌آورد.