زوج خط حمله تیم ملی ایران مقابل سوریه

در مصاف ایران – لبنان پیش بینی می شد اسکوچیچ زوج سردار آزمونکریم انصاری فرد را در خط حمله تیم ملی به میدان بفرستد اما بر خلاف پیش بینی ها تیم ملی با یک مهاجم بازی کرد. 

این شاید به خاطر بازی در خانه حریف و حساسیت مسابقه بود. به این خاطر که لبنان پیش از این بازی 5 امتیاز کسب کرده بود و اگر در مصاف با ایران برنده می شد شمار امتیازاتش به عدد 8 می رسید و آنوقت شانس صعود پیدا می کرد.

از سویی اسکوچیچ برای اینکه سردار آزمون در خط حمله تنهایی احساس نکند علاوه بر اینکه وینگر ها را به او نزدیک کرد از سامان قدوس هم در ترکیب تیم ملی در پست 10 استفاده کرد و از او خواست در زمان حمله روی دست سردار آزمون بازی کند.

زوج خط حمله تیم ملی ایران مقابل سوریه

تیم ملی اگر چه به سختی اما در نهایت لبنان را با نتیجه دو بر یک برد و امشب در شرایطی به مصاف سوریه می رود که 13 امتیازی است و 11 امتیاز بیشتر از حریف به دست آورده است. 

علت دعوت نشدن مهدی طارمی به تیم ملی چیست؟

با همه این تفاسیر در بازی قبلی اگر مهدی طارمی در اردوی تیم ملی بود ایران با دو مهاجم بازی می کرد. پیش بینی بازی با دو مهاجم در بازی امشب به مراتب بیشتر از بازی لبنان است به این خاطر که دغدغه های تیم ملی کمتر شده و از سویی حریف به خوبی می داند حتی پیروزی در این دیدار هم برای صعود به جام جهانی کافی نیست.

اگر اسکوچیچ امشب به این نتیجه برسد که تیم ملی را با دو مهاجم به میدان بفرستد احتمالا برای اولین بار در بازی های اخیر تیم ملی شاهد بازی سردار آزمون و کریم انصاری فرد در کنار هم خواهیم بود. دو مهاجمی که پیش تر نشان داده اند در زمین همدیگر را خوب پیدا می کنند و در بیرون از زمین هم با هم رفیق هستند.

در بازی های گذشته تیم ملی هر گاه اسکوچیچ تصمیم به تعویض مهدی طارمی و سردار آزمون گرفت کریم وارد میدان شد و یا گل زد و یا پاس گل داد. 

تیم ملی بدون شک امشب برای برد پنجم بازی خواهد کرد. حالا با دو مهاجم در خط حمله یا یک مهاجم در راس.