واکنش گواردیولا به اخراج سولسشر از منچستریونایتد

منچسترسیتی امروز از سری مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس در اتحاد میزبان اورتون بود و نهایتا موفق شد با ارائه یک نمایش برتر حریف خود را با سه گل شکست دهد تا علاوه بر پس گرفتن جایگاه دومی خود از لیورپول، با روحیه ای فوق العاده پا به بازی برابر پاری‌سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا بگذارد.

پپ گواردیولا ، سرمربی منچسترسیتی، در پایان بازی گفت: "ما به بازی خود ریتم دادیم. آنها خیلی در عمق دفاع می‌کردند و از طرف دیگر در ضد حملات نیز بسیار خوب هستند. به طور کلی ما بازی را کنترل کردیم. ما بازی‌ای را انجام دادیم که باید برای شکست دادن تیم‌هایی مانند اورتون انجام دهیم.

وقتی یک تیم برای دفاع می آید کار شما دشوار است و باید مراقب باشید. با این حال همه چیز در لحظه مناسب خیلی خوب پیش رفت و کیفیت بازیکنان ما تفاوت را رقم زدند."

گواردیولا در مورد استرلینگ گفت: "من او را به خوبی می شناسم. از زمانی که من آمدم او یک بازیکن کلیدی برای ما بوده است. او باید همیشه نمایشی مانند امروز داشته باشد و من برای او خوشحالم.  او یک کار بزرگ انجام داد."

گل رودری: "عالی بود، ضربه ای فوق العاده و یک گل بسیار عالی."

واکنش گواردیولا به اخراج سولسشر از منچستریونایتد

اخراج اوله گنار سولسشر از منچستریونایتد: "برای او بهترین‌ها را آرزو می کنم. رویارویی با او بسیار لذت بخش بود. او بیش از آنچه می خواستم مرا شکست داد، اما همانطور که من می دانم و خودش هم می داند، وقتی هدایت تیمی مانند یونایتد، سیتی، چلسی، تاتنهام، لیورپول را بر عهده دارید، باید برنده شوید. من هنوز اینجا هستم چون برنده شده ام در غیر این صورت یک نفر دیگر اینجا می‌نشست. به امید روزی که بتوانیم دوباره همدیگر را ببینیم."