هیچ تضمینی از سوی باشگاه‌ها داده نشد

یکی از بحث های داغ این روزهای فوتبال در ایران پیرامون تبلیغات محیطی مطرح می‌شود و برخی باشگاه‌‎ها نظیر استقلال معتقدند که اگر اختیار این تبلیغات به خود آنها واگذار شود، منفعت بیشتری می‌برند؛ البته این موضوعی است که در صورت تحقق می‌‍تواند موجب انتفاع سازمان لیگ و به طبع آن فدراسیون فوتبال هم بشود.

در همین راستا قرار بود تا آخر وقت اداری امروز ( دوشنبه یکم آذرماه) باشگاه‌هایی که به دنبال گرفتن تبلیغات محیطی و اجرای آن به دست خودشان هستند، تضامین مورد نظر سازمان لیگ را ارائه کنند که صادق درودگر عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ چنینی موضوعی را تایید نمی کند.

هیچ تضمینی از سوی باشگاه‌ها داده نشد

درودگر در گفتگوی کوتاهی درباره این موضوع و اینکه آیا باشگاهی تضامین مورد نظر سازمان لیگ را تحویل داده، گفت:« این موضوع مصوبه هیئت رئیسه و قانون است و تا این لحظه اقدامی از سوی باشگاه ها نشده است. دوست داریم کمک کنیم ولی ضوابط قانونی دست ما را بسته است.»

او در ادامه و در واکنش به این سوال که آیا با این وصف تبلیغات محیطی مانند گذشته از سوی سازمان لیگ اجرایی می‌شود، اضافه کرد:« در این زمینه گزارشات لازم به فدراسیون داده می شود تا آنها تصمیم نهایی را در این مورد بگیرند.»