امیر قلعه نویی بخشیده شد

دیدار دو تیم گل گهر و استقلال تهران که در جام حذفی فصل گذشته برگزار شد با حواشی و جنجال‌هایی همراه بود که یکی از آنها صحبت‌های تند و آتشین امیر قلعه‌نویی در اعتراض به اشتباهات داوری بود که پیامد سنگینی برایش به همراه داشت و از سوی کمیته انضباطی به ۳ ماه محرومیت از همراهی تیمش محکوم شد.

طی این حکم، محرومیت وی از تاریخ شروع فصل جدید رقابت‌ها اعمال شد و این حکم بعداً از سوی کمیته استیناف مورد تایید قرار گرفت.


بیشتر بخوانید:

فیلم مصاحبه جنجالی امیر قلعه نویی بعد بازی استقلال و گل گهر


طبق قانونی که برای محرومیت‌های طولانی مدت وجود دارد، شخص محروم شده می‌تواند پس از گذراندن نیمی از دوران محرومیت خود و در صورت پرداخت جریمه نقدی،‌ درخواست بخشش مابقی آن را بدهد و قلعه‌نویی این درخواست را به کمیته استیناف ارائه داده است. محرومیت قلعه‌نویی روز ۱۲ آذرماه به نیمه خواهد رسید.

امیر قلعه نویی بخشیده شد

طی اخباری که به دست ما رسیده ظاهراً این درخواست مورد موافقت کمیته استیناف قرار گرفته و طی روزهای آینده نشستی در این خصوص برگزار خواهد شد و حکم آن به صورت رسمی اعلام می‌شود.

قرار است باقی مانده محرومیت امیر قلعه‌نویی به حالت تعلیق در بیاید و اگر این اتفاق رخ دهد او از دیدار با سپاهان در هفته هشتم که در تاریخ ۱۳ آذر برگزار می‌شود می‌تواند تیمش را از روی نیمکت همراهی کند.

همچنین سعید الهویی، یکی از اعضای کادرفنی گل گهر هم که با حکمی مشابه محروم شده بود شامل چنین موضوعی می‌شود.

بیوگرافی امیر قلعه نویی

اردشیر قلعه نویی، معروف به امیر قلعه نویی در سال 1342 به دنیا آمد. او اهل محله نازی آباد تهران است. پدرش نام های اردشیر و بابک را برای او و برادرش انتخاب کرد، اما از همان کودکی بیشتر با نام امیر صدایش می کردند.

قلعه نویی 7 ساله بود که خبر دادند پدرش فوت کرده است. وی از سیزده سالگی شروع به کار کردن کرد و در کنار کار، فوتبال نیز بازی می کرد.

فرزندان امیر قلعه نویی

امیر قلعه نویی پسری به نام محمد هوتن و یک دختر به نام خاتون دارد.