کی روش استنلی تصمیمش را گرفت/ کی روش آبی پوش می شود

پس از پایان دیدار فصل گذشته استقلال و سپاهان در ورزشگاه آزادی که با پیروزی دو بر صفر طلایی پوشان اصفهانی و عنوان نایب قهرمانی این تیم خاتمه یافت  کی روش استنلی به همراه محبی، نیازمند و حاج‌صفی چهار بازیکنی بودند که از سپاهانی‌ها در رختکن خداحافظی کردند.

پس از این جدایی کی روش استنلی که سه فصل در جمع سپاهانی‌ها بود و در لیگ هجدهم هم به همراه شیمبا مهاجم برزیلی فولاد با ١۶ گل عنوان آقای گلی مسابقات را از آن خود کرد، اخبار زیادی در مورد پیوستن این بازیکن به تیم‌های دیگر از جمله پرسپولیس شنیده شد که هیچ کدام از این اخبار رنگ واقعیت به خود نگرفت.

کی روش استنلی در گل گهر سیرجان

حالا اما در شرایطی که هفته هشتم رقابت های لیگ ٢١ رو به اتمام است، خبرهای موثقی در مورد بازگشت دوباره این بازیکن به فوتبال ایران شنیده می‌شود و قرار است استنلی کی‌روش بار دیگر زیر نظر قلعه‌نویی که دلیل اصلی درخشش او بوده است به میدان برود.

کی روش استنلی تصمیمش را گرفت/ کی روش آبی پوش می شود

کی روش در لیگ هفدهم به ذوب آهن پیوست و با عملکرد خوبی که در نیم فصل دوم زیر نظر امیر قلعه‌نویی داشت، یکی از خریدهای این مربی برای تقویت سپاهان لقب گرفت و حالا به نظر می‌رسد به زودی قرارداد رسمی این بازیکن با گل گهر امضا خواهد شد تا او یکبار دیگر شانس بازی زیر نظر قلعه نویی را پیدا کند.

پس از مصدومیت یونس شاکری باشگاه گل گهر سیرجان به شدت دنبال جایگزینی برای این مهاجم بوده که آمار خوبی هم در هفته های ابتدایی فصل داشت و مقابل پرسپولیس با مصدومیت رباط صلیبی مواجه شد و حالا استنلی کی‌روش از هر گزینه دیگری برای تقویت خط آتش گل گهر محتمل‌تر به نظر می‌آید.