فحاشی رئیس بارسلونا به یک هوادار+ عکس

بارسلونا دیشب در ال سادار برابر اوساسونا با تساوی 2-2 متوقف شد تا فاصله اش با صدر بیش از پیش شود. رئال ساعاتی بعد توانست دربی مادرید را ببرد و فاصله با بلوگرانا را به 18 امتیاز افزایش دهد. بارسا در رده هشتم لالیگا قرار دارد و از لیگ قهرمانان نیز به لیگ اروپا سقوط کرده است.

دورنمای روشنی برای این تیم تصور نمی شود و این خلاف وعده های خوان لاپورتا رئیس باشگاه است که مارس گذشته پس از پیروزی در انتخابات، قول داده بود نه تنها لیونل مسی را حفظ خواهد کرد که تیمی برای فتح لیگ قهرمانان می بندد. تا به اینجا هیچکدام از وعده های لاپورتا عملی نشده است و تیم با مربی جدیدش یعنی ژاوی نیز در مسیر نزولی قرار دارد.

فحاشی رئیس بارسلونا به یک هوادار+ عکس

پس از تساوی 2-2 دیشب در زمین اوساسونا، خوان لاپورتا در بیرون ورزشگاه همراه معاونانش در حال حرکت به سمت ماشین خود بود که در محاصره ده ها هوادار معترض بارسا قرار گرفت. یکی از آنها بلند فریاد می زد:« لاپورتا تو یک دزدی، حتی فراتر از یک دزد.»

فحاشی رئیس بارسلونا به یک هوادار+ عکس

همراهان لاپورتا و نیروهای حراست قصد متفرق کردن هواداران را داشتند ولی اعتراضات شدیدتر می شد. لاپورتا کنترل خود را برای لحظاتی از دست داد و خطاب به هواداری که به وی لقب دزد داده بود، گفت:« تو یک حرامزاده ای.»

در نهایت لاپورتا سوار ماشین شد و محل را ترک کرد در حالی معترضان فریاد می زدند:« زنده باد بارسا، زنده باد کاتالونیا.»