مسئولان فارس هیچ اعتراضی برابر ناداوری‌ها نداشتند

علی اصغر کلانتری امروز در کنفرانس خبری پیش از بازی با مس رفسنجان با اشاره به اینکه تمام 16 تیمی که در لیگ برتر حضور دارند قدرتمند هستند، گفت: البته تیم ها از نقاط قوت و ضعف برخوردار بوده و با آنالیز کردن تیم مس عزم خود را برای گرفتن سه امتیاز کامل در بازی فردا جزم کرده ایم.

سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز افزود: برای بهبودی وضعیت خود در جدول به سه امتیاز بازی فردا نیازمند هستیم و تمام تلاش مان را برای پیروزی برابر تیم مس انجام می دهیم.

وی با اشاره به حمایت فرمانده سپاه فجر و فلاح سرپرست تیم پشتوانه خوبی برای باشگاه سپاسی بوده و علاقمند به این تیم هستند، عنوان کرد: سایر عوامل باشگاه خالصانه و مخلصانه در تلاش بوده تا مشکلات یکی پس از دیگری برطرف شود.

مسئولان فارس هیچ اعتراضی برابر ناداوری‌ها نداشتند

کلانتری ادامه داد: از مسئولان استان نیز در گفتگوهای رسانه ای خود زیاد خواسته ام که به حمایت از باشگاه سپاسی بپردازند و جای صحبت در این زمینه را نمی بینم و توقعی نیز از آنان ندارم.

به گفته وی بر پیشانی تیم ما، مظلومیت نقش بسته و با وجود کمبود امکانات سخت افزاری و نرم افزاری این مظلومیت بیشتر می شود. همانطور که در بازی های گذشته با ناداوری پنج شش امتیاز از فجر شهید سپاسی گرفته شده است.  

کلانتری گفت: سپاسی تیم یک استان نیست بلکه تیم تمام مردم ایران است و از مسئولان فوتبال استان این گلایه را دارم که چرا برابر این ناداوری ها هیچ اقدام و اعتراضی انجام ندادند. این در حالی است که به گواه 99 درصد کارشناسان فوتبال امتیازات فراوانی به سبب حق خوری ها از تیم سپاسی گرفته شد.

وی ادامه داد: در بازی برابر سپاهان و استقلال 2 پنالتی به سود سپاسی گرفته نشد؛ همچنین در بازی با نساجی و گل گهر حق تیم ما به خاطر اشتباهات داوری ضایع شد.

سرمربی تیم مس رفسنجان با وجود دعوت قبلی در این کنفرانس خبری حضور پیدا نکرد.