بحران جدید در اردوی رئال مادرید

رئال مادرید در آستانه بازی شب چهارشنبه خود مقابل اتلتیک بیلبائو در لالیگا با بحران کمبود بازیکن مواجه است و کارلو آنچلوتی ، سرمربی این تیم هنوز به ترکیب مدنظر خود برای این بازی نرسیده است.

این باشگاه با شیوع ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کند، به طوری که تست کرونای مارکو آسنسیو، گرت بیل، آندری لونین، مارسلو، لوکا مودریچ و رودریگو مثبت شده است. ایسکو آخرین بازیکنی بود که باشگاه رئال مادرید روز دوشنبه ابتلای او به کرونا را تایید کرد.  

بحران جدید در اردوی رئال مادرید

آنچلوتی همچنین دنی کارواخال را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. کاسمیرو هم به دلیل دریافت ۵ کارت زرد در بازی‌های قبلی، دیدار با اتلتیک بیلبائو را از دست داده است.

آنچلوتی امروز در نشست خبری پیش از این دیدار درباره غیبت چند بازیکن رئال مادرید برابر اتلتیک بیلبائو گفت: بازیکنان زیادی را از دست داده‌ایم و شاید باید به فکر تغییر سیستم تیم باشیم. نمی‌دانم! هنوز به این که باید چه کاری انجام دهم فکر می‌کنم.  

او افزود: سیستم ۳-۳-۴  که در حال حاضر با آن بازی می‌کنیم در بازی‌های گذشته چیز‌های زیادی به ما داده است. ما وینگر راست نداریم و این تنها چیزی است که می‌تواند باعث شود سیستم را به ۲-۴-۴  تغییر دهم.

رئال مادرید صدرنشین لالیگا است و ۶ امتیاز بیشتر از سویای رده دومی دارد.