نگرانی از مذاکره با دو گزینه جدید برای پرسپولیس

حامد لک دروازه‌بان اول پرسپولیس در این فصل شرایط خوبی نداشته و چند اشتباه مختلف در بازی های پرسپولیس نشان می دهد او از فرم ایده آل خود فاصله گرفته است.

اوج اشتباه حامد در نبرد با هوادار بود که لک  یک اشتباه فاجعه‌بار داشت و مقدمات از دست رفتن امتیازهای تیمش را فراهم کرد. این اشتباه در بدترین زمان ممکن برای لک رخ داد، چراکه او دوباره به خودش آمده بود و با چند کلین‌شیت متوالی، توانسته بود اعتماد کادر فنی و هوادارها را دوباره به دست بیاورد.

 حامد که در این فصل، اصلا شبیه  فصل گذشته نبوده و عملکرد دلگرم‌کننده‌ای نداشته است، کادرفنی قرمزها را به این فکر انداخت تا در نقل و انتقالات زمستانی در صورت عدم بازگشت رادو به تمرینات پرسپولیس به  فکر تقویت خط دروازه باشند، در همین راستا گفته می شود مذاکراتی با پیام نیازمند و رشید مظاهری صورت گرفته که این خبرها و مذاکرات انجام شده باعث ناراحتی حامد لک شده است.

 نگرانی از مذاکره با دو گزینه جدید برای پرسپولیس

لک که از سوی باشگاه پرسپولیس و با نظر کادر فنی برای تمدید قرارداد با قرمزها به این باشگاه دعوت شده و سرپرست باشگاه پرسپولیس در نشست خبری خود با رسانه این موضوع را تایید کرد، به هیچ وجه قصد ندارد به دروازه‌بان دوم پرسپولیس تبدیل شده و نیمکت نشین شود به همین دلیل سعی کرده ناراحتی خود را از مذاکره با نیازمند و مظاهری به گوش مدیران باشگاه برساند.اما آنچه مشخص است حامد لک برای حفظ جایگاهش در پرسپولیس، باید دوباره همان فرم قبلی  گذشته را تکرار کند و با همان میزان از تمرکز روبه‌روی رقبا قرار بگیرد. طبیعتا ایستادن درون دروازه پرسپولیس وقتی مدافعانی مثل سیدجلال، شجاع و کنعانی کمی جلوتر ایستاده‌اند، کار ساده‌ای است. حامد باید با مدافعان این فصل پرسپولیس، درخشش واقعی‌اش را به نمایش بگذارد در غیر اینصورت یحیی و کادر فنی پرسپولیس برای تقویت خط دروازه این تیم به فکر جذب یک دروازه بان خواهند بود