زمان بازگشت اسکوچیچ به ایران مشخص شد

مجتبی خورشیدی مدیر تیم ملی فوتبال در خصوص شرایط و اردوی تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: اردوی تیم ملی فوتبال از تاریخ ۳ بهمن ماه آغاز می‌شود و بازیکنان داخلی به این اردو ملحق می‌شوند. در تاریخ ۴ بهمن که زمان FIFA DAY شروع می‌شود، بازیکنان لژیونر هم به ترکیب تیم ملی اضافه می‌شوند و کار خود را به صورت رسمی شروع می‌کنیم.

او گفت: ما با کسب ۳ امتیاز دیگر می‌توانیم حضور زود هنگام خود به مسابقات جام جهانی را قطعی کنیم. با پیگیری‌های فدراسیون فوتبال، تلاش کادر فنی و بازیکنان می‌توانیم در دیدار مقابل عراق به ۳ امتیاز و این مهم دست پیدا کنیم و به رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صعود کنیم. اسکوچیچ هفته آینده به تهران بازمی گردد تا لیست تیم ملی را اعلام کند.

او افزود: مسئله طارمی و اسکوچیچ رفع شده و شاهد حضور طارمی در اردوی تیم ملی فوتبال ایران هستیم. گروه‌های پزشکی تیم ملی هر هفته مصدومیت بازیکنان لژیونر را بررسی می‌کنند و با بازیکنان و گروه‌های پزشکی تیم‌های آن‌ها در ارتباط هستند. امیدوارم برای اردوی تیم ملی بازیکن مصدومی نداشته باشیم و همه بازیکنان در اختیار سرمربی تیم ملی باشند.

زمان بازگشت اسکوچیچ به ایران مشخص شد

خورشیدی گفت: بر اساس لیستی که اسکوچیچ به ما اعلام می‌کند، ما به باشگاه‌های بازیکنان لژیونر نامه می‌زنیم و آن‌ها را دعوت می‌کنیم، اما در حال حاضر اسکوچیچ به ایران نیامده است و در تاریخ هشتم یا نهم ژانویه به ایران سفر و لیست بازیکنان را به ما اعلام می‌کنند. مشکلات لباس‌های تیم ملی با پیگیری‌های عزیزی خادم و گفت و گو با تولیدی مجید حل شد و در حال حاضر تیم ملی از این بابت مشکلی ندارد.