نوراللهی و قائدی در حد شباب الاهلی نیستند

تیم فوتبال شباب الاهلی شب گذشته در هفته دوازدهم لیگ برتر امارات به مصاف تیم بنی یاس رفت و با نتیجه عجیب ۴ بر یک شکست خورد.

مهدی قائدی و  احمد نوراللهی  دو بازیکن ملی پوش کشورمان در این بازی از ابتدا در ترکیب شباب الاهلی حضور داشتند ولی نتوانستند مانع از این شکست تلخ شوند.

سهیل العریفی کارشناس فوتبال اماراتی با حضور در شبکه «ابوظبی اسپورت» به تحلیل درباره این باخت بزرگ شباب الاهلی پرداخت، گفت: مهدی علی به عنوان سرمربی تیم و مدیریت باشگاه باید مسئولیت این شکست بزرگ را بپذیرند. برای باشگاهی مثل شباب الاهلی چنین باختی قابل تحمل نیست. مهدی علی و مدیریت باشگاه باید پاسخگو باشند.

نوراللهی و قائدی در حد شباب الاهلی نیستند

وی در ادامه تحلیل خود به انتقاد از لژیونرهای تیم پرداخت، گفت: مهدی قائدی آنچه از او انتظار می رود عمل نمی کند. او یک بازی خوب است و بازی بعدی سطح لازم را ندارد. نوراللهی هم همین طور آنچه که از او انتظار می رود عمل نمی کند. ادواردو اصلا در این بازی چیزی برای گفتن نداشت. به نظرم مشکلات اساسی تیم حضور لژیونرهای با کیفیت پایین در تیم است.

به خاطر عملکرد قائدی و نوراللهی در این میزد گرد شبکه ابوظبی درگیری لفظی با این کارشناس فوتبال با سرپرست باشگاه شباب الاهلی رخ داد.