بازی با فجرسپاسی یکی از مهم‌ترین بازی‌های فصل ما است

مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری پیش از دیدار با فجرسپاسی اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی با فجرسپاسی یکی از مهم‌ترین بازی‌های فصل ما است.

وی تصریح کرد: اگر بتوانیم پیروز میدان شویم در ادامه باید با تیم‌های بالای جدول رقابت کنیم و اگر پیروز نشویم باید سختی بکشیم و با تیم‌های پایین جدول رقابت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن تصریح کرد: بازی بسیار مهمی برای ما است، بازیکنان را توجیه کرده‌ایم، بازیکنان به این امر واقف هستند و می‌دانند چه بازی مهمی در پیش داریم؛ امیدوارم با انجام یک بازی هوشمندانه بتوانیم 3 امتیاز بازی را به دست بیاوریم و شرایطمان را در جدول بهتر کنیم.

بازی با فجرسپاسی یکی از مهم‌ترین بازی‌های فصل ما است

تارتار ادامه داد: البته می‌دانیم بازی بسیار سختی داریم، تیم فجر از تیم‌هایی است که با برنامه بازی می‌کند و روی زمین پله به پله جلو می‌آید و تیم حریف را اذیت می‌کند، تا حدودی روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کردیم.

وی خاطرنشان کرد: زمان زیادی برای کارهای تاکتیکی نداریم، با آنالیز حریف روز‌ها را پیش می‌بریم، امیدوارم بازی خوبی را از هر ۲ تیم ببینیم و برنده بازی ما باشیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد خط حمله تیمش گفت: از نظر روحی با بازیکنان کار می‌کنیم، مهم کیفیت بازی‌ها است که حتی در مقابل پرسپولیس که شکست خوردیم، می‌توانستیم دست پر از زمین بیرون بیاییم، مهم این است بتوانیم ایجاد موقعیت کنیم تا خیلی از مشکلات حل شود؛ روز به روز ترکیب را بهتر می‌شناسیم و امیدوارم فردا این نقص را جبران کنیم.

وی در مورد شکست در بازی‌های خانگی بیان داشت: فکر می‌کنم در خانه باید صبورتر بازی کنیم، دوست داریم سریع به گل برسیم و به همین دلیل اشتباه می‌کنیم، بیشتر گل‌هایی که در خانه خوریم برای عجله برای رسیدن به گل بوده است؛ این مسئله به تیم ما ضربه زده است، نکاتی را به بازیکنان گوشزد کردیم و تمریناتی را انجام دادیم؛ امیدوارم فردا روز کم اشتباه ما باشد و باتمرکز بالا بازی کنیم و 3 امتیاز را کسب کنیم.

تارتار در پایان یادآور شد: همه بازیکنان سالم هستند و محرومی نداریم.