از نتیجه بازی راضی نیستم

رضا عنایتی پس از تساوی بدون گل مقابل نساجی مازندران در خصوص این بازی اظهار داشت: افتخار می‌کنم به تیمی که دارم. در چندین بازی ما هیچ موقعیتی به حریف نمی‌دهیم و این خیلی خوب است. ضمن اینکه موقعیت های زیادی را هم در این بازی ایجاد کردیم که متاسفانه موقعیت های صد در صدی بود که تبدیل به گل نشد. به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم.

او با اشاره به شرایط بد زمین در بازی امروز ادامه داد: شرایط زمین بخاطر بارندگی و لغزندگی باعث شده بود که ما نتوانیم کار خودمان را انجام بدهیم. از نتیجه بازی راضی نیستم چون معتقدم که شرایط ما در جدول باید خیلی بهتر از اینها می‌بود ولی متاسفانه امتیازاتی که از دست دادیم امتیازات خیلی ساده ای بود و ما می‌توانستیم خیلی امتیازات بیشتر داشته باشیم. تلاش خودمان را می‌کنیم انشاالله که در بازی ها بعد بتوانیم از موقعیت هایمان بهتر استفاده کنیم. به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم در ادامه راه موفق باشد.

از نتیجه بازی راضی نیستم

سرمربی هوادار در پایان گفت: امروز روز خوبی برای خود من نبود و خیلی از این موضوع ناراحتم که می‌توانستیم شرایط را خیلی بهتر تغییر بدهیم و به نفع خودمان جلو ببریم اما این اتفاق نیفتاد تا فردا انشاالله ریکاوری کنیم و کارهایمان را انجام بدهیم که برای بازی سختی که مقابل گل گهر سیرجان داریم آماده شویم. باید سریع ریکاوری شویم که انشاالله بازی خوبی انجام بدهیم.