فرنگی کار مدعی به دنبال جبران ناکامی المپیک توکیو

علیرضا نجاتی پس از کسب چندین مدال جهانی و آسیایی در رده سنی پایه توانست نامی برای خود را در بزرگسالان دست و پا کند. نجاتی در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان ضمن کسب مدال برنز عملکرد درخشانی داشت و اعتماد محمد بنا را جلب کرد تا سرمربی تیم ملی او را راهی رویداد بزرگ المپیک کند، اما در توکیو بر خلاف پیش بینی‌ها خیلی زود مغلوب شد تا نتواند انتظارات را برآورده کند.

نجاتی پس از ناکامی در المپیک قصد دارد بار دیگر توانایی خود را ثابت کند و صاحب دوبنده تیم ملی شود. او که در نظر دارد وزن خود را تغییر دهد درباره آخرین وضعیتش گفت: «هر چند قرار است در وزن ۶۳ کیلو کشتی بگیرم، اما همچنان تابع نظر کادر فنی تیم ملی هستم تا مربیان در خصوص وزنم و مسابقاتی که باید در آن شرکت کنم، تصمیم‌گیری کنند. چرخه انتخابی برای ما کاملاً مشخص است و می‌دانیم که کجا باید کشتی بگیریم. ضمن اینکه فکر می‌کنم نفرات برتر جام تختی هم به مسابقات قهرمانی آُسیا اعزام شوند.»

او با بیان اینکه در سال۲۰۲۱ همواره با بدشانسی مواجه بوده است، گفت: بعد از جهانی سال ۲۰۱۹ دیگر نتوانستم مدالی بگیرم، چراکه اتفاقاتی افتاد که واقعاً دست خودم نبود. مدام با بدشانسی روبرو بودم و با بیماری و آسیب‌دیدگی مواجه شدم که به ناچار باید آنتی بیوتیک مصرف می‌کردم. طبیعتاً همین مسائل باعث شد تا در المپیک هم دچار مشکل شوم که البته این اتفاقات در ورزش حرفه‌ای، طبیعی است.

کشتی گیر خودش باید از دل چرخه انتخاب شود

نجاتی خاطر نشان کرد: برای جبران ناکامی‌های سال گذشته عزم جزمی دارم و امیدوارم در سال ۲۰۲۲ با تلاش و کوشش مضاعفی که دارم ضمن رسیدن به دوبنده تیم ملی به اهدافم نیز برسم.