بیانیه شدیداللحن باشگاه لیگ برتری علیه مسئولان لیگ

باشگاه تاتنهام به لغو شدن بازی تیمش مقابل آرسنال در رقابت‌های این هفته لیگ برتر انگلیس واکش تندی نشان داد و آنها را بسیار غافلگیرکننده خواند.

دربی شمال لندن که قرار بود یکشنبه انجام شود به درخواست آرسنال و به دلیل ابتلای چند بازیکن این تیم به کرونا به تعویق افتاد.

این اتفاق خشم مسئولان تاتنهام را در پی داشت و آنها اعتراض خود را در یک بیانیه با لحن تند نشان دادند. تاتنهام مسئولان لیگ برتر را به رعایت نکردن قوانینی که خودشان وضع کرده‌اند متهم کرد و از آنها بابت نداشتن وحدت رویه در زمینه لغو بازی‌ها به دلیل ابتلای بایکنان به کووید-۱۹ انتقاد کرد

بیانیه شدیداللحن باشگاه لیگ برتری علیه مسئولان لیگ

تاتنهام اشاره کرده که این تیم از لیگ کنفرانس اروپا از سوی یوفا کنار گذاشته شد به این دلیل که تعداد زیادی از بازیکنانش را به دلیل ابتلا به کرونا در اختیار نداشت. این باشگاه همچنین از اینکه لیگ برتر انگلیس درخواست تعویق بازی این تیم مقابل لستر را به دلیل مشابه رد کرد اما وقتی همان درخواست از سوی لستر ارائه شد، آن را پذیرفت!

آرسنال چندین بازیکن خود را به دلیل مصدومیت، حضور در بازی‌های ملی و محرومیت در اختیار ندارد اما تنها مورد محرز شده در مورد ابتلا به کرونا در این تیم مارتین اودگارد است. تاتننهام در بیانیه خود نوشته: «ما بی‌نهایت شگفت‌زده شدیم وقتی متوجه شدیم که درخواست تیم حریف از سوی لیگ برتر پذیرفته شده است!»