درس تارتار و شاگردانش از پرسپولیس

مهدی تارتار ، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن شامگاه شنبه در نشست خبری پیش از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: روز مادر را به همه مادران تبریک عرض می‌کنم؛ به علیرضا منصوریان و تیم صنعت نفت آبادان بابت حضور در اصفهان خوش‌آمد می‌گویم  آرزوی سلامت برای وی دارم چرا که وی زحمات زیادی را برای ذوب‌آهن کشیده است.

وی افزود: بازی‌های امسال بسیار سخت بوده است و تیم‌ها به هم نزدیک هستند و بازی‌ها قابل پیش‌بینی نیست و بازی سختی را پیش‌بینی می‌کنیم و علیرغم مشکلاتی که صنعت نفت داشته، ولی در هفته‌های گذشته نتایج خوبی را کسب کردند و این کار ما را سخت می‌کند.

تارتار ادامه داد: ما از جام حذفی حذف شدیم، ولی در لیگ شرایط خوبی را دنبال کرده‌ایم و بیشتر تمرکزمان با توجه به نتایجی که سال‌های قبل داشته‌ایم روی لیگ است و دوست داریم جایگاه مناسبی در پایان مسابقات جایگاه مناسبی داشته باشیم و به پیروزی برسیم.

درس تارتار و شاگردانش از پرسپولیس

سرمربی ذوب‌آهن تصریح کرد: در مقابل پرسپولیس، آن روز خوب ما نبود و بالعکس پرسپولیس یک نمایش عالی داشت و این تیم را در لیگ امسال اینقدر خوب ندیده بودم و دلیل آن را نمی‌دانم و روز بد بچه‌های ما بود و گل زودهنگام در نیمه اول همه برنامه‌های ما را به هم ریخت؛ آن بازی درس خوبی به ما داد و توانستیم از لحاظ روانی روی آن‌ها کار کنیم و امیدواریم بازی توأم با نتیجه باشیم.