اشرف حکیمی رختکن مصر را به هم ریخت!

روز گذشته بازی بزرگ یک‌چهارم نهایی جام ملتهای آفریقا را مصر از مراکش برد.

اگرچه این تیم ملی مراکش بود که در دقایق ابتدایی به گل رسیده و در پایان نیمه اول نیز با همان تک گل برتری راهی رختکن شد، اما در نیمه دوم مصر با تکیه بر هنرنمایی محمد صلاح به گل رسید و در نهایت این مسابقه در 90 دقیقه با تساوی 1-1 تمام شد. اما در اوقات اضافی ترزگه این بار روی پاس محمد صلاح گل دوم مصر را به ثمر رساند تا آنها در دیداری که عقب افتاده بودند، در نهایت 1-2 پیروز شده و راهی چهار تیم برتر تورنمنت شوند.

اوج جنجال اما در پایان مسابقه بود؛ زمانی‌که بازیکنان دو تیم در تونل ورزشگاه و مقابل رختکن به جان هم افتادند. در طول بازی‌ای که بسیار خشن بود، درگیری‌های زیادی رخ داد و تنش در پایان بازی هم ادامه داشت.

اشرف حکیمی رختکن مصر را به هم ریخت!

طبق ادعای اکیپ، اشرف حکیمی مدافع راست پی‌اس‌جی در متن حواشی قرار داشت. گویا بازیکنان مصر در تونل ورزشگاه با سردادن شعارهای کنایه آمیز باعث خشم مراکشی‌ها شده بودند و حتی گلر چهارم مصر به رئیس فدراسیون فوتبال مراکش نیز ضربه‌ای زده بود تا آتش دعوا روشن شود. اتفاقی که باعث عصبانیت شدید اشرف شد. او حتی قصد ورود به رختکن مصر برای درگیری را داشت که با ممانعت هم تیمی‌هایش مواجه شد تا همه چیز ختم به خیر شود.

مراکش شرایط خوبی را پشت سر نمی‌گذارد و برای هجدهمین سال نتوانست به نیمه نهایی این رقابت‌ها راه یابد. اختلافات داخلی بین کادر فنی و چند ستاره سرشناس نیز مزید بر علت شده تا انتقادات رسانه‌ها به اوج خود برسد.