واکنش مدیرعامل فجرسپاسی به اظهارات آجورلو

رسول فلاح مدیر عامل باشگاه فجر شهید سپاسی در پاسخ به بخشی از مصاحبه مصطفی آجورلو ، مدیر عامل باشگاه استقلال به خبرنگار "ورزش سه" گفت: من قصد ندارم مثل آقای آجورلو به موضوعات سایر باشگاه‌ها بپردازم و با حاشیه‌پردازی، برای باشگاه خودم پول در بیاورم اما خیلی مشخص و کوتاه به آقای آجورلو می‌گویم پایبندی به قوانین و مقررات فوتبال و آیین نامه‌هایی که بین تمامی باشگاه‌ها اتحاد ایجاد کرده و برگزاری یکپارچه مسابقات را رقم زده، اسمش بده بستان نیست! قانون‌مداری است.

وی افزود: بنده به عنوان عضوی از مجمع عمومی فدراسیون فوتبال در جلسه عمومی مدیران عامل باشگاهای لیگ‌برتر و سازمان لیگ حاضر شدم و همان‌جا نیز این ادعاها را شنیدم و امروز هم نتیجه آن ادعاها را می‌بینم. کارگزاری که از سوی باشگاه استقلال معرفی شده و باشگاه استقلال پای قراردادش را نیز امضاء کرده، از ۶ بازی خانگی انجام شده فقط توانسته پول یک بازی را پرداخت کند و تا به امروز ۱۵ میلیارد تومان مابقی را که پول باشگاه‌هاست پرداخت نکرده و تا چند روز دیگر با برگزاری مسابقات معوقه این باشگاه احتمال می‌رود بدهی سنگین تری به بار آید. تقریبا رقمی در حدود ۱۳ تا ۱۵ میلیارد تومان حق ۱۴ باشگاه دیگر است.

واکنش مدیرعامل فجرسپاسی به اظهارات آجورلو

مدیرعامل باشگاه فجرشهیدسپاسی با اشاره به برخی از صحبت‌های آجورلو مبنی بردرآمدزایی از درصد فروش پفک و نوشابه تصریح کرد: آقای آجورلو برادر ارزشمند من، به جای حاشیه رفتن پیگیر پرداخت دیون کارگزاری باشگاهت باش که حق سایر باشگاه‌ها را تضییع کرده است. دلیلی ندارد در مورد باشگاه من و دیگران صحبت کنی. شما اگر می‌توانی به عنوان باشگاهی که ساختار دولتی دارد، نوشابه و پفک با حاشیه سود ۵درصدی بفروشی، خوب انجام بده! اما دلیلی ندارد صحبت درون سازمانی جذب منابع مالی از سپاه را مطرح کنی برادر عزیز، شما باید آموخته باشی موارد درون سازمانی جایش در درون سازمان است، منظور شما کدام نامه و درخواست بوده است؟ من از سازمان لیگ می‌خواهم همانطور که من را طبق بند ۱ ماده ۲۲ آیین نامه برگزاری مسابقات ملزم به رعایت توافق نامه‌های مالی و تجاری و ... فدراسیون و سازمان لیگ نموده، و هر باشگاه دیگری که در لیگ حاضر شده را نیز ملزم به رعایت آنها نماید تا حق هیچ باشگاهی ضایع نگردد باشگاه استقلال و کارگزار بدعهد و بدهکار را به پرداخت بدهی به باشگاهها و لیگ متعهد سازد.

وی تاکید کرد: آقای آجورلو فرار به جلو راه موفقیت و پیشرفت نیست به باشگاه خود بپردازید و در مورد باشگاه های دیگر صحبت نکنید، شما در مصاحبه خود اعلام نموده‌اید به شما گفته‌اند بیا در جلسه تبلیغات محیطی که در هتل آکادمی با حضور مدیرعاملان باشگاه‌های لیگ برتری برگزار شد حرف بزن، به شما چه کسی گفته؟ چه کسی شما را دعوت نموده؟ اکثر مدیران در جلسه مذکور مخالف جنابعالی بودند، چرا آدرس غلط به مردم و هواداران می‌دهید؟ به عنوان دلسوز نظام و فوتبال می‌گویم در چنین شرایطی که کشور نیاز مبرم به آرامش دارد چرا باید هر روز جنجال ایجاد نماییم.