دو لژیونر ایرانی شباب الاهلی در جمع نفرات اصلی این تیم+ عکس

در ادامه مسابقات هفته شانزدهم لیگ برتر امارات، تیم شباب الاهلی که احمد نوراللهی و مهدی قایدی در آن عضویت دارند، از ساعت ۱۷ امروز در ورزشگاه آل راشد به مصاف تیم رده سیزدهمی العروبه خواهد رفت.

احمد نوراللهی بعد از اینکه در سه دیدار اخیرشان در جام ریاست جمهوری و لیگ برتر امارات حضور کامل در زمین داشت و در مسابقه هفته قبل برابر عجمان گلزنی کرد، امروز هم یکی از ۱۱ بازیکن اصلی این تیم مقابل العروبه است.

این ملی‌پوش ایرانی در فصل جاری لیگ برتر امارات ۱۳ بازی انجام داده و سه گل به ثمر رسانده که امیدوار است امروز هم مقابل العروبه پایین جدولی نمایش خوبی داشته باشد.

دو لژیونر ایرانی شباب الاهلی در جمع نفرات اصلی این تیم+ عکس

مهدی قایدی، دیگر ستاره ایرانی شباب الاهلی که در دیدار اخیرشان مقابل عجمان به ترکیب بازگشت و یک پاس گل به نوراللهی داد، امروز در ترکیب تیمش قرار گرفته و برابر العروبه بازی می‌کند.

آمار گلزنی مهدی قایدی نیز در این فصل همانند نوراللهی است و مثل هم‌تیمی ایرانی‌اش در شباب الاهلی، ۱۳ بار در لیگ برتر امارات به میدان رفته و سه گل به ثمر رسانده است.

تیم فوتبال شباب الاهلی که در سه دیدار اخیرش در لیگ برتر امارات دو پیروزی متوالی و یک تساوی داشته، در حال حاضر با ۲۷ امتیاز در جایگاه چهارم جدول این رقابت‌ها است.