معارفه رسمی جانشین جدید سراجی+ عکس

در شرایطی که روز گذشته ابوالفضل فراهانی رئیس سابق دانشگاه پیام نور به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه سایپا برگزیده شد و طی حکمی از سوی محمدعلی تیموری مدیرعامل گروه خودروسازی در محل کارخانه معارفه شد، امروز نیز معارفه رسمی فراهانی در ساختمان باشگاه به انجام رسید.

در مراسم تودیع و معارفه امروز که با حضور اعضای باشگاه سایپا برگزار شد، مهرداد سراجی مدیرعامل پیشین خودروسازان هم حاضر شد و از تمامی همکارانش در باشگاه سایپا حلالیت خواست و به طور رسمی دفتر محل کار خود را به مدیرعامل جدید تحویل داد.

ابوالفضل فراهانی نیز ابراز امیدواری کرد که بتواند در سمت جدید و در کسوت مدیرعامل باشگاه سایپا روزهای خوبی را سپری کند و رسماً با برگزاری مراسم معارفه، کارش در باشگاه سایپا آغاز شد.

معارفه رسمی جانشین جدید سراجی+ عکس

ابوالفضل فراهانی که دارای دکترای مدیریت راهبردی ورزش است، در سابقه‌ی او مدیریت دانشگاه پیام نور، مدیرکل سازمان تربیت بدنی، نایب رئیس انجمن مدیریت ورزشی ایران، عضو شورای برنامه‌ریزی ورزشی وزارت علوم و عضو هیات‌رئیسه فدراسیون ورزش‌های سه گانه به چشم می‌خورد و مدیرعامل جدید سایپا سابقه نویسندگی در کتب دانشگاهی، نشریات علمی و ورزشی را در کارنامه‌اش دارد.