ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان

پرسپولیس  در هفته بیستم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران امروز  دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ میزبان مس رفسنجان خواهد بود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با مس رفسنجان

احمد گوهری، سیدجلال حسینی، فرشاد فرجی، رامین رضاییان، سعید آقایی، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، وحید امیری، احسان پهلوان، مهدی ترابی و مهدی عبدی

احمد گوهری در ترکیب پرسپولیس

در شرایطی که طی دیدارهای اخیر عملکرد حامد لک با انتقاداتی همراه شده بود و یحیی گل محمدی نیز چه در پایان بازی قبلی و چه در نشست خبری امروز تیمش نسبت به این موضوع واکنش نشان داده بود، اکنون قرار است در بازی با مس رفسنجان تغییراتی در ترکیب این تیم شکل گیرد و برای اولین بار از خرید جدید سرخ‌پوشان رونمایی شود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان

احمد گوهری که در نقل و انتقالات زمستانی به واسطه عدم رعایت حقوق قراردادش با باشگاه نفت آبادان فسخ کرده بود، در ادامه به جمع سرخ‌پوشان اضافه شد و با پیراهن 99 قرار است در این تیم کار را دنبال کند.

دروازه‌بان جوان سرخ‌پوشان در بازی برابر مس رفسنجان برای اولین بار در ترکیب این تیم حاضر خواهد بود و باید دید قادر هست اولین کلین شیت خود را ثبت کرده و جایگاهش را در ترکیب مستحکم کند یا خیر. با توجه به اینکه پرسپولیس به زودی باید در دربی تهران برابر استقلال قرار گیرد، جدال با مس رفسنجان از اهمیت زیادی برای این تیم و اکنون احمد گوهری برخوردار خواهد بود و چه بسا با نمایش موفق در جدال فردا جایگاه خود برای حضور در دربی را هم مستحکم کند.