ترکیب احتمالی استقلال مقابل نساجی مازندران

تیم  استقلال  در چارچوب بازی های هفته بیستم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران امروز دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ میهمان نساجی مازندران خواهد بود.

ترکیب احتمالی استقلال برای بازی با نساجی

حسین حسینی، روزبه چشمی، زبیر نیک نفس، محمد دانشگر، جعفر سلمانی، صالح حردانی، مهدی مهدی پور، امیرحسین حسین زاده، کوین یامگا، عزیزبک آمانوف و رودی ژستد

آخرین وضعیت استقلال برای بازی با نساجی

بعد از آن‌که شاگردان فرهاد مجیدی در هفته یازدهم به مشهد سفر کردند تا دیدار خود مقابل شهر خودرو خراسان را برگزار کنند و از آن مسابقه با دست پر و برتری 3 گله به خانه بازگشتند، حالا باید دوباره استقلالی‌ها به مشهد سفر کنند و در مقابل یک حریف سخت‌کوش قرار گیرند؛ نساجی مازندران.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل نساجی

نساجی به‌واسطه مشکلات خود برای میزبانی در قائمشهر، پذیرای رقبایش در مشهد است و همین علت باعث شده تا آبی‌ها برای دومین‌بار در طول لیگ بیست و یکم به مشهد سفر کنند.

نکته‌‌ مهم درباره سفر آبی‌پوشان، غیبت 2 مهره کلیدی این تیم در سفر به مشهد برای رویارویی با نساجی است؛ حسین مرادمند و وریا غفوری. مرادمند به‌واسطه مسئله سربازی همراه آبی‌ها نیست و وریا غفوری هم هنوز موافقت مجیدی را برای بازگشت به تمرینات نگرفته تا مقابل نساجی هم غایب باشد.

جالب آن‌که سیاوش یزدانی علی‌رغم این‌که هنوز مشکل سربازی‌اش برطرف نشده، همراه کاروان آبی‌ها به مشهد سفر کرده است؛ یزدانی که خود بازیکن مشهدی است، احتمالاً برای دیدار با خانواده خود و بودن در کنار آبی‌ها به مشهد رفته و بعید به نظر می‌رسد که بخواهد در فهرست استقلال برای دیدار با نساجی جای گیرد.