سرمربی هوادار: مساوی به درد هیچ تیمی نمی‌خورد

رضا عنایتی که تیمش در هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفته با انگیزه زیادی به اراک سفر کرده است. او در نشست خبری پیش از بازی مقابل آلومینیوم گفت: بازی بسیار سختی مقابل تیم اراک داریم؛ امیدوارم فردا یک بازی جان‌دار از دو تیم ببینیم چون فکر می‌کنم مساوی به درد هیچ‌کدام از تیم‌ها نخورد و شرایط نسبت به قدیم حساس‌تر شده است.

عنایتی ادامه داد: می‌دانیم با چه تیم خوبی بازی داریم؛ تیمی که هم به لحاظ مهره و هم امکانات شرایط بسیار خوبی دارد؛ بازی‌های این تیم را دنبال کرده‌ایم و هرچند ممکن است در هفته‌های گذشته نتایج طوری که هواداران اراکی دوست داشتند رقم نخورده باشد؛ ولی ما می‌دانیم که این تیم چه پتانسیلی دارد. دوست بسیار خوب من هم سرمربی این تیم است.

سرمربی هوادار: مساوی به درد هیچ تیمی نمی‌خورد

او در پایان در خصوص این بازی اضافه کرد: امیدوارم شرایط طوری پیش رود که از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و دست پر به تهران برگردیم. نیم فصل دوم شرایط متفاوتی را تجربه می‌کنیم و نسبت به نیم اول که با کم تجربگی بعضی امتیازات را از دست داده بودیم؛ شرایطمان تغییر کرده است. با توجه به بازیکنان بزرگی که داریم به خودباوری خوبی رسیدیم و انشاالله فردا بتوانیم نتیجه خوبی را بگیریم.