نظر خطیبی درباره تیم هوادار

رسول خطیبی در کنفرانس خبری پیش از بازی هوادار تهران اظهار کرد: نیم‌فصل دوم همیشه بازی‌ها فشرده است و بازی‌ها سخت‌تر می‌شود. چند تیم برای قهرمانی و آسیایی شدن و چند تیم پایین جدول هم برای نیفتادن تلاش می‌کنند. فکر کنم که شرایط تیم ما با این که یک هفته‌ای نوسان و بالا پایین داشتیم خوب است و بازیکنان در این هفته با اینکه فرصت کمی داشتیم دو جلسه تمرین کردیم و برای این بازی خوب تمرین کردند.

وی افزود: به خاطر مصدومیت‌ها احتمال دارد که برای فردا تغییراتی داشته باشیم ولی سعی می‌کنیم که مثل همیشه خوب بازی کنیم. همیشه گفتم اول فوتبال زیبا که هواداران هم لذت ببرند بعد همراه با نتیجه باشد. حالا بعضی از نتایج مورد نظر تیم نیست ولی از لحاظ فوتبالی من اعتقاد دارم که یکی از بهترین‌هاست.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک بیان کرد: فردا هم همین‌طور خواهد بود و سعی می‌کنیم یک بازی خیلی خوبی انجام بدهیم. این که در کنارش سعی بکنیم که در زمین خودمان امتیاز خیلی خوبی کسب کنیم.

نظر خطیبی درباره تیم هوادار

خطیبی ادامه داد: سلیمان زاده مصدومیت کوچکی دارند با نظر پزشکان که گفتند که بازی نکنند بهتر است چون ممکن است بازی‌های دیگر هم از دست بدهد، این بازی به خاطر مصدومیت بازی نمی‌کند، نقی زاده هم همین‌طور مصدومیت دارد ولی آخرهای مصدومیتش است و  از هفته بعد احتمالاً برسند. عباس یحیی بیگی مصدومیت طولانی داشته و تازه در تیم در کنار بچه‌ها است و تازه شروع کرده هنوز آمادگی ندارد.

وی اضافه کرد: امیر نوری هم مسمومیت دارد و او راهم نداریم ولی بقیه بچه‌ها واقعاً خوب تمرین کردند و امیدواریم که فردا در کنار بازی خوب امتیاز هم بگیریم.

خطیبی بیان کرد: با تیم سخت‌کوش و دونده ای بازی داریم. تیم خیلی خوبی است با اینکه در جدول از ما هم پایین‌تر است ولی واقعاً این چند هفته هم بازیکن خوب گرفته است و هم خوب تقویت شده  و کیفیت بالایی پیدا کرده و امیدوارم که فردا در زمین خودمان هم بازی خوب و در کنارش امتیاز بگیریم.

وی در خصوص سؤالی مبنی بر افت بدنی بازیکنان آلومینیوم از دقیقه ۷۵ به بعد که آیا مشکل از بدن‌سازی یا جایی دیگر است؛ گفت: نیم‌فصل که تعطیل شد چند تا از بازیکنان کرونا گرفته‌اند اما اطلاع‌رسانی نکردیم و موقعی هم که کرونا بگیری از بچه‌ها دور می‌شوند، فاصله می‌گیرند تمرین نمی‌کنند و این باعث می‌شود که افت بدنی پیدا کنی و البته در بازی قبلی شرایط خیلی خوب بود و مشکل خاصی نداشتیم. امیدواریم از این به بعد هم این اتفاق نیفتد چراکه کرونا باعث می‌شود قطعاً افت بدنی داشته باشی ولی از لحاظ بدن‌سازی مشکل نداشتیم.