وضعیت دانشگر پس از مصدومیت در برابر گل گهر

مصدومیت محمد دانشگر در دیدار روز گذشته برابر گل گهر و تعویض اجباری او در بین دو نیمه، باعث نگرانی شدید هواداران استقلال و کادرفنی این تیم شد.

در روزهایی که آبی پوشان با از دست دادن سیاوش یزدانی و حسین مرادمند در خط دفاعی دستشان بسته است، مصدومیت هر کدام از مدافعین باقی‌مانده استقلال، می تواند باعث ایجاد دردسر برای فرهاد مجیدی جهت چینش ترکیب تیمش شود.

چهار کارته شدن روزبه چشمی و غیبت این بازیکن برابر صنعت نفت، باعث شده بود تا استقلالی ها نگران وضعیت محمد دانشگر باشند؛ با این حال، این مدافع کلیدی امروز در تمرینات تیمش حضور پیدا کرد اما توانایی حضور در تمرین را نداشت تا بدین شکل نگرانی هواداران بابت غیبت او برابر صنعت نفت بیشتر شود.

وضعیت دانشگر پس از مصدومیت در برابر گل گهر

وضعیت دانشگر طی روزهای پیش رو بررسی خواهد شد و کادرپزشکی امیدوار هستند تا او را به دیدار برابر صنعت نفت برسانند و باید دید این اتفاق رخ خواهد داد یا استقلال بدون دو مدافع اصلی خود به مصاف حریف آبادانی خواهد رفت.

استقلالی ها در پی ثبت رسمی قرارداد رافائل سیلوا مدافع برزیلی خود هستند تا پس از محرومیت چشمی، هر چه سریعتر از این بازیکن در ترکیب اصلی خود استفاده کنند و برای دیدار برابر صنعت نفت، دست مجیدی بیش از این خالی نشود.