خبر خوش بازیکن ملی پوش به سرخ ها؛ به زودی پرسپولیسی می شوم

مرتضی پورعلیگنجی مدافع ملی پوش ایران چند وقتی می شود که برای رسیدن به آمادگی  در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا کرده است. موضوعی که باعث شده تا شایعه پرسپولیسی شدن او بیشتر از هر زمانی مطرح شود. مدافع لژیونر فوتبال ایران که در این سال ها چندین بار بحث سرخپوش شدنش مطرح شده است دیشب در گفت وگویی تلویزیونی رسما از حضور در این تیم خبر داد.

پورعلیگنجی در خصوص اینکه این روزها در تمرین پرسپولیس حضور دارد و آیا قرار است به زودی سرخپوش شود گفت: «بله این اتفاق به زودی خواهد افتاد. البته من با باشگاه چینی قرارداد دارم و به دنبال این هستم تا به صورت قرضی از این تیم جدا شوم. اما می خواهم در بازگشت به ایران با افتخار پیراهن پرسپولیس را به تن کنم. این اتفاق به زودی خواهد افتاد چرا که به این تیم و آقا یحیی علاقه دارم.

البته پورعلیگنجی در ادامه گفت این اتفاق خیلی زود نه اما به زودی خواهد افتاد. احتمال منظور مدافع ملی پوش ایران فصل آینده خواهد بود. چرا که برای این فصل عملا سرخ ها امکان جذب بازیکن دیگری را ندارند.

 

خبر خوش بازیکن ملی پوش به سرخ ها؛ به زودی پرسپولیسی می شوم

پورعلیگنجی طی یکی دوسال گذشته در تیم ملی جایگاه ثابت خود را از دست داده و حضور در پرسپولیس پیش از جام جهانی می تواند امیدهای او برای رسیدن دوباره به ترکیب اصلی را افزایش دهد.