واکنش سون هئونگ مین به پیروزی کره جنوبی مقابل ایران

سون هئونگ مین پس از پیروزی مقابل تیم ملی ایران گفت: از این جمعیت زیاد هواداران که به ورزشگاه آمدند، تشکر می‌کنم. ما نمایشی خوب داشتیم و بازی خوبی ارائه دادیم. ناراحت کننده است زیرا می‌توانستیم با تعداد گل‌های بیشتری بازی را ببریم.

وی ادامه داد: دروغ است بگویم بازی ساده‌ای بود. آن هم مقابل این همه تماشاگر، خیلی خوشحالم که نمایش خوبی داشتیم. امیدوارم اگر اشتباهی در بازی داشتم، متوجه علتش شده باشید. هم‌تیمی‌هایم به من خیلی کمک کردند و من به همین خاطر توانستم گل بزنم و پیروز بازی شویم.

سون گفت: همیشه بازی مقابل ایران در انتخابی جام جهانی، بازی سختی است. این بار هم بازی سختی داشتیم. آنها تیمی قدرتمند در آسیا هستند. با این حال، این پیروزی نشان داد که ما تیم بهتری بودیم. از حمایت تماشاگران ممنونم. می‌خواهم از همه شما تشکر کنم زیرا باعث شدید که این برد به خوبی بدست آید.

واکنش سون هئونگ مین به پیروزی کره جنوبی مقابل ایران

ستاره کره جنوبی ادامه داد: شوت خوبی زدم. فکر می‌کردم که دروازه‌بان توپ را دفع کند ولی خوش‌شانس بودم. توانستم گل مهمی در پایان نیمه اول بزنم و باعث شوم تا پیروزی بدست آید.

سون در انتها تصریح کرد: هنوز خیلی عالی نشدم. من هنوز تلاش می‌کنم که بازیکن بهتری شوم. همه بازیکنان البته در تلاش هستند تا پیشرفت کنند. یک بازی هنوز باقی مانده است. در گذشته جی سونگ پارک خیلی خوب کار کرد و من الان در تلاش هستم تا تیم را رهبری کنم. پس از آمدن بنتو، این اولین بار است که کاپیتان تیم ملی شده‌ام و تاثیرات زیادی روی من گذاشته است. من سخت تلاش می‌کنم تا این افتخار را پاسخ دهم.

وی ادامه داد: پس از بازی در لیگ برتر انگلیس، تمام حواسم روی این مسابقه بود. همه تمرکزم این بود که چگونه مقابل این جمعیت از تماشاگران بازی کنم. احساس خوبی دارم که همه الان خوشحال هستند و در کنار هم می‌خندند. از همه تشکر می‌کنم و امیدوارم به سلامت به خانه‌هایتان بازگردید.