تهدید نکردم فقط قانون را یادآوری کردم

‌محمد محمدی در ابتدا در خصوص برخی اظهارات مطرح شده در روزهای اخیر گفت: درخصوص صحبت های سرپرست محترم تیم پیکان باید به صحبت‌های سرمربی تیم ملی امید پیش از آغاز تمرینات رجوع کنم که حتی بازیکنان نیز می‌توانند صحت این موضوع را تایید کنند که مهدوی‌کیا شرایط جسمی و مصدومیت احتمالی همه بازیکنان را پیگیری می کند و حتی در صورت احساس خستگی نیز به بازیکن اجازه استراحت می‌دهد.

وی ادامه داد: در خصوص سامان فلاح بازیکن تیم پیکان نیز وی تنها یک روز مقداری گرفتگی از ناحیه کشاله ران داشت که مهدوی‌کیا به وی استراحت داد. هدف ما مشاهده شرایط بازیکن است تا بهترین‌ها را انتخاب کنیم اما مصدومیت در فوتبال طبیعی و اجتناب ناپذیر است اما در این بین انتظار داریم باشگاهها با تیم ملی امید تعامل و همکاری داشته باشند. برای یک بازیکن ممکن است مصدومیت در تمرین تیم ملی یا باشگاهی پیش بیاید و این موضوع عجیب و بی سابقه ای نیست.

محمدی افزود: رهقی مدیر تیم پیکان در بخش دیگری از اظهاراتش گفته که محمدی اقدام به تهدید کرده است، اما من صرفا قانون را یادآوری کردم که در فیفا دی حق تیم‌های ملی است تا بازیکنان را در اختیار داشته باشند و این به واقع تهدید نیست.

تهدید نکردم فقط قانون را یادآوری کردم

وی ادامه داد: تنها یک بازیکن از باشگاه پیکان تاکنون به تیم امید دعوت شده که همین سامان فلاح است و کاملا بازیکن قابلی است. اما هربار برای حضور وی در تیم باید مدام با مسئولان تیم پیکان در چالش باشیم که در نهایت این موضوعات موجب متضرر شدن بازیکن می‌شود. از بیهقی که سال‌ها در فوتبال حضور دارد تعجب می‌کنم چون تیم‌های ملی برای شرکت در مسابقات باید اردوهای آماده‌سازی مختلفی را با بازیکنان برگزار کنند، نمی‌توان در دقایق پایانی اعزام، بازیکن به تیم ملحق شود. حضور در اردو و مسابقات هم همیشه خطر مصدومیت را دارد و جزو جدایی ناپذیر ورزش و فوتبال است اما مسئله مهم این است که بازیکنان باید سرباز و در خدمت تیم های ملی باشند.