بازی‌های 6 امتیازی نفت را دوست دارم

نفت مسجدسلیمان با پیروزی ‌برابر ذوب‌آهن روحیه از دست رفته خود را بازگرداند، پیمان میری در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر وقتی که برد می‌آید خیلی از مسائل منفی از بین می‌رود ، اعتماد به نفس و روحیه از دست رفته بر می‌گردد. ما روند رو به رشدی را طی می‌کردیم و این بازی به برد ختم شد؛ شما اگر بازی‌های گذشته ما را ببینید که با حضور محمود فکری بود؛ روند خوبی را داشتیم و من قبلا به شما عرض کرده بودم. بالاخره این روند صعودی به برد ختم شد.

او که تجربه کار با رضا مهاجری در مس کرمان در فصل گذشته را دارد در این‌باره ادامه داد: شرایط باشگاه ‌مناسب‌تر می‌شود. سال گذشته در خدمت ایشان بودم و شناخت کاملی را از هم داریم. آقای مهاجری از مربیان ثابت شده در فوتبال ایران است و صددرصد در عملکرد تیمی و برد تاثیر گذار بوده. امیدوارم کنار هم شرایط بهتری را درست کنیم.

میری که نیم فصل اول در هوادار توپ می‌زد و بعد به مسجدسلیمان آمد در مورد شرایط مشابه این دو تیم از جهت اینکه کم گل می‌خورند ولی کم گل می‌زنند توضیح داد: تفکر اول تیم‌های پایین جدول این است که گل نخورند و بعد به فکر گل زدن هستند. این نشان دهنده این نیست که در خط حمله بد عمل شده زیرا برنامه تیم چیز دیگری است. برنامه ما این است گل نخوریم‌ و سر موقع گل بزنیم و این تقصیر مهاجمان یا خط حمله نیست زیرا ساختار دفاعی یک تیم از جلو شکل می‌گیرد. در هوادار هم همین سیستم بود. شرایط کمی حساس است و ما نمی‌توانیم بی مهابا بازی و از اول حمله کنیم. باید با حوصله و با برنامه بازی کنیم چون در حال حاضر باید امتیازهای حساسی را بگیریم و همین تک امتیاز‌ها در آخر فصل خیلی کمک می‌کند.

بازی‌های 6 امتیازی نفت را دوست دارم

مهاجم نفت مسجدسلیمان در مورد تعطیلی لیگ نظرش را این‌گونه بیان کرد: فقط ما بازیکنان تحت فشار می‌رویم. تعطیلات متعدد بازیکنان را از شرایط مسابقه دور می‌کند و حتی ممکن است از لحاظ روحی او را به هم بریزد ولی حالا که پیش آمده سعی می‌کنیم به بهترین نحو از آن استفاده کنیم. اگر باشگاه و بازیکن برنامه خودش را بداند خیالی بهتر است.

میری در پایان در مورد دو بازی سنگین پیش رو با رقبای مستقیم یعنی فجر و تراکتور عنوان کرد: به نظر من قرعه خیلی خوبی است. بازی‌ها مستقیم است و ما می‌توانیم با گرفتن امتیاز جایگاه‌مان را بهتر کنیم. بازی مستقیم ۶ امتیازی است و به همین دلیل می‌تواند بازی‌های حساسی باشد. با برنامه‌ریزی عالی که کادر فنی انجام می‌دهد آماده بازی‌ها خواهیم شد. ما هرگز به افتادن فکر نمی‌کنیم.