برخی بازیکنان در حد و قواره پیراهن پرسپولیس نیستند

مرتضی کرمانی مقدم، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره شکست سرخپوشان برابر تیم آلومینیوم اراک در جام حذفی فوتبال گفت: فکر نمی‌کردم پرسپولیس  در جام حذفی شکست بخورد، اما این اتفاق رخ داد. برخی از بازیکنان در حد و قواره پوشیدن لباس پرسپولیس نیستند و مشخص نیست بر چه اساسی جذب شدند. قهرمانی در جام حذفی دور از دسترس نبود، اما پرسپولیسی‌ها به راحتی این فرصت را از دست دادند.

تیم فوتبال پرسپولیس، در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برابر تیم آلومینیوم اراک شکست خورد و از گردونه این رقابت‌ها کنار رفت.

یحیی گل محمدی مقصر نتایج اخیر پرسپولیس نیست!

کرمانی مقدم گفت: گل محمدی مقصر نتایج ضعیف پرسپولیس نیست؛ چرا که دستش خالی است. همچنین،  بازیکنان مدنظرش در نیم فصل جذب نشدند. نیمکت پرسپولیس آن قدر قوی نیست تا بتواند کار را برای پرسپولیس در آورد.

برخی بازیکنان در حد و قواره پیراهن پرسپولیس نیستند

با وجود اینکه  سرخپوشان از گردونه جام حذفی کنار رفتند، اما هنوز ۶ بازی از لیگ برتر فوتبال مانده است و  باید امیدوار باشند. خیلی خوشحالم که امسال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا حضور ندارد چرا که با این شرایط به مشکل می‌خوردیم. مدیران باشگاه، باید تیم را برای فصل آینده تقویت کنند تا با تمام قوا در مسابقات ظاهر شوند.  

تیم پرسپولیس، با هدایت گل محمدی  بعد از ۳۴ بازی در ورزشگاه آزادی شکست خورد و همین موضوع باعث شد که اهالی فوتبال  انتقاداتی به عملکرد گل محمدی داشته باشند.