توضیحات مدیرعامل نساجی در مورد بیانیه این باشگاه در خصوص داوری

ایزد سیف‌الله‌پور پس از ورود کاروان تیم نساجی به ورزشگاه آ‌زادی برای برگزاری دیدار با استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در مورد بیانیه امروز این باشگاه در خصوص داوری اظهار داشت: این بیانیه حاشیه‌ای نبود، سه هفته پشت سر هم در بازی ما مقابل فولاد، پرسپولیس و سپاهان اتفاقاتی افتاد. با تمام احترامی که برای جامعه داوری قائل هستیم بحث ما این است که آخر بازی امروز باید داوران برنده باشند.

وی افزود: نمی‌خواهیم بگویند اشتباه داوری اتفاقی یا سهوی بوده یا این اشتباهات در فوتبال طبیعی است. باید تمام تمرکز داوران این باشد که نساجی به عنوان یک باشگاه خصوصی دچار اشتباهات داوری نشود.

توضیحات مدیرعامل نساجی در مورد بیانیه این باشگاه در خصوص داوری

مدیرعامل نساجی در مورد اینکه این بیانیه سبب اعتراض طرفداران استقلال شده و آنها اعتقاد دارند چرا باید باشگاه مازندرانی چند ساعت مانده به شروع مسابقه چنین بیانیه‌ای صادر کند تا شائبه اشتباهات داوری به سود آبی پوشان در بازی‌های قبلی مطرح شود، عنوان کرد: اگر دوستان اعتقاد دارند در بازی‌های قبلی داوری به نفع آنها بوده نباید از بیانیه ما  ناراحت باشند. یک باشگاه خصوصی هستیم که مالک خصوصی برای آن هزینه می‌کند. دوست داریم برنده مسابقه باشیم اما اعتقاد داریم هر کسی بهتر بازی می‌کند و حقش است باید برنده شود نه اینکه به سبب اشتباهات داوری بازی به جهتی کشیده شود که تیم متضرر شود.