گزینه های جانشینی پوچتینو در پاری سن ژرمن+ عکس

مائورسیو پوچتینو ، سرمربی آرژانتینی پی اس جی احتمالا آخرین هفته های حضورش در این باشگاه را پشت سر می گذارد. او ژانویه 2021 بود که جانشین توماس توخل شد ولی تیم با او پیشرفتی نداشت و حتی قهرمانی لوشامپیونا را نیز به لیل واگذار کرد.

فصل جاری او فتح لیگ قهرمانان را هدف قرار داده بود ولی در یک هشتم نهایی مغلوب رئال شدند و این رویا از دست رفت. پوچتینو اما با پی اس جی در لیگ فرانسه با اختلاف صدرنشین است و مدعی اول قهرمانی محسوب می شود با این حال این موفقیت، کمکی به وی نخواهد کرد. طبق ادعای لوپاریزین، سران پی اس جی تصمیم خود را گرفته اند و پوچتینو در پایان فصل برکنار خواهد شد. این منبع نزدیک به پی اس جی گزارش داده است که برای جانشینی او 4 مربی مدنظر هستند.

گزینه های جانشینی پوچتینو در پاری سن ژرمن+ عکس

اولین زین الدین زیدان است و او گزینه محبوب ناصر الخلیفی مدیر باشگاه محسوب می شود ولی مشکل اینجاست که زیزو رویای هدایت تیم ملی فرانسه را در سر دارد.

گزینه های جانشینی پوچتینو در پاری سن ژرمن+ عکس

گزینه های دیگر پی اس جی، یولیان ناگلزمان، مکس آلگری و آنتونیو کونته هستند و جالب اینکه بر خلاف زیدان، همگی فعلا تیم دارند و مشغول کار هستند. جایگاه ناگلزمان به عنوان سرمربی بایرن پس از حذف از لیگ قهرمانان متزلزل شده است. آلگری هم با یوونتوس نتوانسته فصل جاری خوب و موفق کار کند و تنها در جام حذفی شانس قهرمانی دارد. کونته نیز در تاتنهام باید سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند و زمزمه های نارضایتی و جدایی اش در پایان فصل به گوش می رسد.

گزینه های جانشینی پوچتینو در پاری سن ژرمن+ عکس

فعلا چیزی که مشخص است اینکه، پوچتینو در پی اس جی ماندنی نیست و باید دید کدام مربی جانشینش خواهد شد.