از قرض ده میلیونی به پرسپولیس هیچ خبری ندارم

صادق درودگر در گفتگویی درباره حواشی روزهای اخیر پیرامون قرض 10 میلیاردی فدراسیون فوتبال در دوران مدیریت عزیزی خادم به پرسپولیس بیان کرد: اول از هر چیزی اینکه بنده در دهم اسفندماه سال 1399 از مسئولیتم در فدراسیون فوتبال استعفا دادم و هیچ مسئولیتی در فدراسیون فوتبال نداشته‌ام که از طلب و بدهی فدراسیون یا پرداخت قرض الحسنه اطلاعی داشته و یا ارتباطی به من یا سازمان لیگ داشته باشد

 

صادق درودگر عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ در رابطه با بدهی‌های پرسپولیس و استقلال نزد سازمان لیگ بیان کرد: ما در سازمان لیگ حساب پرسپولیس را از روز اول تسویه کردیم و حتی اضافه پرداختی اسپانسر را به آنها باز گرداندیم. کارگزار  باشگاه استقلال اما سی میلیارد تومان بدهی دارد که جلساتی در همین رابطه داشته‌ایم و قول داده‌اند تا فردا نامه‌ای در مورد چگونگی پرداخت بدهند. 

مسئول بازاریابی سازمان لیگ در مورد قرض ده میلیاردی عزیزی خادم به پرسپولیس نیز صحبت کرد و گفت: اگر آقای عزیزی خادم ده میلیارد به باشگاه پرسپولیس قرض داده،  سازمان لیگ یا من هیچ اطلاعی نداریم و چون در فدراسیون فوتبال ارتباط کاری نداشتم، طبیعی است که خبر نداشته باشم و خزانه دار فدراسیون و حسابه‌ایش مستقل از سازمان لیگ است .

از قرض ده میلیونی به پرسپولیس هیچ خبری ندارم

او در بخش دیگری از صحبت هایش افزود: دروغ، اطلاعات غلط و فساد از درون کسانی برمی‌خیزد که عادت به فساد و دروغ گفتن دارند. من در تجربه 20 ساله‌ام می‌دانم که در فعالان فوتبال چه کسانی دروغ می‌گویند و نقاب بر چهره دارند و با هوچیگری و استفاده از فضای مجازی سعی در دادن اطلاعات غلط به مردم و رسانه ها دارند و به آنها اهمیتی نمی‍‌دهم زیرا به اراده و قدرت خداوند متعال ایمان دارم و گذر عمر به من آموخته است که چاه‌کن همیشه جایش ته چاه است.