نکونام در فولاد می ماند؟

جواد نکونام دوشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سپاهان با اشاره به حادثه متروپل آبادان اظهار داشت: هر وقت صبح از خواب بیدار می‌شویم،‌ عادت نکردیم که خبر خوبی به ما برسد و هر روز اخبار بدی را می‌شنویم‌ که متأسفانه بیشتر این خبرها در استان خوزستان است.

سرمربی فولاد گفت: مردم شرایط سختی دارند و هوا در اینجا بسیار گرم است، هر وقت هم که باران می‌بارد، سیل می‌آید. از طرفی امروز با گرد و خاک شدیدی مواجه شدیم که در تمرین به مشکل خوردیم.

وی افزود: مردم جان‌شان را خیلی راحت از دست می‌دهند و انگار نه انگار اتفاقی افتاده است لذا باید خیلی بیشتر از هم محافظت کنیم و مسئولان وظیفه انجام این کار را دارند.

نکونام در فولاد می ماند؟

نکونام گفت: در اتفاق امروز اگر سازنده ساختمان را محاکمه کنیم آیا جان کسی برمی‌گردد؟ امیدوارم روزی برسد که هنگام بیدار شدن، خبر خوبی بشنویم همچنین مسئولان باید رفاه، آسایش و امنیت را برای جامعه رقم بزنند.

سرمربی فولاد در خصوص بازی تیمش با سپاهان گفت: سپاهان باشگاهی حرفه‌ای، سازماندهی شده و بابرنامه است که در سال های اخیر کارش را به درستی انجام داده است لذا باید با تمرکز بالا و دقت بیشتری بازی کنیم.

وی افزود: مسابقه سختی برای دو تیم خواهد بود و تمرکز ما روی ارائه بهترین عملکرد در دیدار با سپاهان است همچنین باید حداکثر تلاش خود را بکنیم تا بیشترین امتیازات را در ۲ هفته باقیمانده کسب کنیم.

نکونام در مورد احتمال لغو دیدار با سپاهان گفت: امروز (دوشنبه) به امید برگزاری این مسابقه در همین هوا تمرین کردیم. بازی باید برگزار شود و امیدوارم پرواز سپاهان انجام شود. این شرایط را در ایران و اسپانیا تجربه کردم و در این وضعیت،‌ از تیم‌ها می‌خواهند با اتوبوس یا هر شکل دیگری به شهر میزبان بروند. در کل ما آماده بازی هستیم و به نظرم مسابقه برگزار می‌شود زیرا لیگ باید در زمان مقرر تمام شود.

وی افزود: خوشحالم که بازی با سپاهان با حضور تماشاگران برگزار می‌شود و این موضوع، نیروی مضاعفی به تیم ما می‌دهد. متأسفانه در موفقیت‌های اخیر، هواداران را کنارمان نداشتیم و دوست دارم ورزشگاه پُر باشد تا فصل را به خوبی تمام کنیم. 

دیدار تیم های فولاد و سپاهان از ساعت ۲۰ روز سه شنبه در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار می شود.