تاکتیک سپاهانی‌ها در فصل نقل‌ و انتقالات

طلایی‌پوشان اصفهانی پس از نایب قهرمانی در فصل ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ به دنبال جذب ستارگان رفتند تا بتوانند به مقام قهرمانی دست پیدا کنند. شهریار مغانلو، فرشاد احمدزاده، مسعود ریگی، کریستوفر کنت و میلاد جهانی بازیکنانی بودند که در فصل گذشته به جمع سپاهانی اضافه شدند اما در نهایت نتوانستند انتظار هواداران را برآورده کنند.

پس از جدایی محرم نویدکیا ، ستارگان چند فصل اخیر این باشگاه یا جدا شدند یا در آستانه جدایی هستند تا این تیم از ستاره خالی شود.‌ سجاد شهباززاده، سروش رفیعی، گئورگی ولسیانی و دانیال اسماعیلی‌فر از بهترین بازیکنان سپاهان در چند فصل گذشته بودند که از جمع طلایی‌پوشان جدا شدند و جای خالی بزرگی را در این تیم ایجاد کردند.

تاکتیک سپاهانی‌ها در فصل نقل‌ و انتقالات

هم‌چنین میلاد جهانی به صورت قرضی از سپاهان جدا شده و محمد نژاد مهدی در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفته است. جدایی پنج بازیکن اصلی این تیم شاکله چند سال اخیر سپاهان را از بین برده و به نظر می‌رسد استراتژی باشگاه سپاهان نسبت به فصل گذشته تغییر کرده است و نباید منتظر ریخت و پاش، خریدهای پر سر و صدا و بمب‌های نقل و انتقالاتی در سپاهان باشیم.

البته مدیران سپاهان با چند بازیکنان وارد مذاکره‌ شده‌اند اما به طور رسمی هیچ بازیکنی با این تیم قرارداد نبسته است و باید منتظر انتخاب سرمربی جدید و پس از آن از ارائه لیست خرید این مربی به باشگاه باشیم. لیگ بیست‌ و دوم برای سپاهانی‌ها متفاوت‌تر از فصل‌های گذشته دنبال خواهد شد و به نظر می‌رسد مدل جدیدی از طلایی‌پوشان را خواهیم دید.