صف خرید و فروش سهام در ۱۲ تیر

امروز یکشنبه (۱۲ تیر)  شاخص کل بورس  با اُفت  ۱۵  واحدی آغاز به کار کرد و در ارتفاع یک میلیون و  ۵۰۱ هزار و ۶۱۷ واحد قرار گرفت.

در ساعت ۹:۴۵ شاخص بورس با اُفت ۴۲۷ واحدی در اتفاع یک میلیون ۵۰۱ هزار و ۲۰۳ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۵۰۴ واحدی در ارتفاع ۴۱۷ هزار و ۷۰۷ واحدی قرار گرفت.

صف خرید و فروش سهام در ۱۲ تیر

سه نماد فارس، فملی و فولاد بیشترین تاثیر  را بر شاخص بورس داشته اند. سه نماد سابیک، خگستر، شپنا پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بورس هستند.

شاخص کل فرابورس با اُفت ۱۳ واحد در ارتفاع ۲۰ هزار و ۱۹۵ واحدی قرار گرفت. آریا، دماوند و زاگرس بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس در این دقایق داشته اند.

دی، ددانا و قچار پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس هستند. وآذر بیشترین قیمت و خچرخش بیشترین کاهش قیمت در بورس در  این دقایق  را داشته اند. در این لحظات ۴۹ نماد در صف خرید و ۴۰ نماد در صف فروش هستند.

در ساعت ۱۰:۴۵ شاخص کل بورس با افت ۷۴۶ واحد در تراز یک میلیون و ۵۰۰ هزار و ۸۸۵ واحدی قرار گرفت، شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۶۲۵ واحد در تراز ۴۱۷ هزار و ۸۲۸ واحدی ایستاد.

سه نماد فملی، فارس و فولاد بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته اند. سازیم، شپنا و خگستر پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار هستند. شاخص کل فرابورس نیز با افت ۱۴ واحد در ارتفاع ۲۰ هزار و ۱۹۴ هزار واحدی قرار گرفت. دی پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است.

صف خرید و فروش سهام در ۱۲ تیر