اتفاق جالب در مورد مهاجم استقلال!

استقلالی‌ها قرار است تمرینات خود را از روزهای آینده آغاز کنند و در این میان سرمربی و برخی بازیکنان هنوز تکلیف مشخصی ندارند و وارد کشور نشدند. ساپینتو سرمربی تیم قرار بود پس از جمع آوری وسایلش به همراه خانواده و دستیارانش به ایران بیاید که این اتفاق تا به حال رخ نداده و مدیران باشگاه نیز در انتظار ورود قطعی سرمربی خود هستند.

 

از طرفی استقلالی‌ها از کوین یامگا بازیکن فرانسوی تیم نیز بی‌خبرند و این بازیکن که قرار بود پس از تعطیلات در پایان هفته گذشته خود را به مسوولان معرفی کند در حال حاضر اقدامی انجام نداده و مدیران تیم در انتظار وی هستند تا اقدامات لازم را برای ادامه همکاری با این مهاجم انجام دهند.

گفتنی است هواداران استقلال نگران جدایی این بازیکن از استقلال هستند زیرا پس از پایان فصل و تا به حال بازیکنان مورد نظر تیم که فصل گذشته عملکرد خوبی داشتند از تیم جدا شدند و در این میان امکان جدایی یامگا نیز وجود دارد!

اتفاق جالب در مورد مهاجم استقلال!

استقلال در خط حمله سجاد شهباززاده را به خدمت گرفته و آرمان رمضانی نیز با استقلال دو فصل دیگر تمدید کرد و امین قاسمی‌نژاد نیز احتمالا پس از یک فصل دوری به جمع آبی‌ها باز می‌گردد. این در حالی است که مذاکرات با کاوه رضایی نیز ادامه دارد و مسوولان با توجه به حضور چند مهره در خط حمله تیم اصرار زیادی به ماندن یامگا ندارند و اگر پیشنهاد افزایش دستمزد وی بالا باشد امکان عدم توافق با این بازیکن نیز وجود دارد.