چند استقلالی اول فصل را از دست دادند

 بازیکنان تیم استقلال در اردو و تمرینات تیمی تلاش می‌کنند تا نظر مثبت ساپینتو سرمربی تیم را جلب کنند تا در ترکیب تیمی به میدان بروند و سرمربی استقلال را در لیگ برتر همراهی کنند. این در حالی است که برخی بازیکنان تیم هنوز نتوانسته‌اند نظر مثبت ساپینتو را جلب کرده و مربی تیم آنها را به بدنساز سپرده تا آنها را از لحاظ بدنی آماده کنند.

 

کاوه رضایی و عارف غلامی در تمرینات تیم حاضر نبودند و قراردادشان را با تاخیر امضا کردند به همین دلیل برای آمادگی بیشتر به زمان نیاز دارند. از طرفی چند بازیکن جدید تیم نیز با شرایطی خاص روبرو هستند که به عقیده ساپینتو برای ابتدای فصل آماده نیستند و به زمان بسیاری نیاز دارند.

 

سرمربی استقلال نام این نفرات را در لیست مخصوص خود قرار داده و در هر جلسه تمرینی شرایط این نفرات را مورد بررسی قرار می‌دهد اما اعلام شده که این چند نفر به ابتدای بازی‌های لیگ نمی‌رسند و باید برای بازی کردن در ترکیب استقلال تلاش بیشتری کنند.

چند استقلالی اول فصل را از دست دادند

علاوه بر رضایی و غلامی، شهباززاده و مهری به همراه چند بازیکن که در لیست خروجی ساپینتو قرار دارند نفراتی هستند که باید نظر مثبت سرمربی تیم را جلب کنند و این اتفاق تا به حال رخ نداده است.