با تمام توان در کنار پرسپولیس هستیم

نشست حرفه‌ای‌سازی باشگاه پرسپولیس امروز از ساعت ۱۰ در ساختمان باشگاه پرسپولیس و با حضور حسن کامرانی‌فر، دبیر کل فدراسیون فوتبال، رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس و مدیران و مسئولان کمیته‌های مختلف باشگاه برگزار شد.

در این جلسه حسن کامرانی‌فر به همراه مسعود زارعی، مسئول مجوز حرفه‌ای و خانم جعفری، از فدراسیون فوتبال و رضا درویش، به اتفاق محمود خوردبین، محمد محمدی، مصطفی لشگری، امیر علی حسینی، محسن خلیلی، نقی طالبی، حسین دوام، باقر صفری، علی یادگاری و برخی مدیران و مسوولان کمیته‌های مختلف باشگاه حضور داشتند.

با تمام توان در کنار پرسپولیس هستیم

در جریان این نشست، شرایط و مدارک باشگاه، نقاط مثبت و منفی و مشکلات موجود مورد بررسی قرار گرفت. همچنین مواردی در حوزه‌های مختلف که در دست پیگیری و اقدام است، بازگو و مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه جلسه، گزارش کاملی در ۵ آیتم ورزشی، حقوقی، زیرساخت، مالی و پرسنلی ارائه شد.

دبیر کل فدراسیون فوتبال در جریان این نشست اظهار داشت: اتفاقی که سال گذشته رخ داد اتفاق خوبی نبود. نه برای فوتبال ما و نه برای باشگاه پرسپولیس، برای ما خیلی مهم است که با حساسیت بیشتری این مسائل را درک و دنبال کنیم. این قضیه، موضوع خیلی مهمی است که باید تمام تلاش فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ها این باشد که در جهت رفع مشکلات و نقاط ضعف‌ها گام برداریم. فدراسیون فوتبال کنار باشگاه‌ها است، به ویژه باشگاه پرسپولیس که تیم بسیار قدرتمندی دارد. باشگاه پرسپولیس پیگیر رفع این مشکلات است و ما هم با تمام توان در کنار این باشگاه هستیم و تلاش می‌کنیم که این مشکلات را برطرف کنیم و برای رفع این موانع باید همه ما کنار هم باشیم.

کامرانی‌فر در ادامه تصریح کرد: باید در این مسیر با دقت و جدیت بیشتری کار کنیم و کنار هم باشیم. گرفتن این مجوز و موفقیت در این مسیر برای کل فوتبال و باشگاه پرسپولیس حائز اهمیت است و امیدواریم این شرایطی که به وجود آمده و مسائل و موانعی که هست، باشگاه پرسپولیس در جهت رفع آن‌ها همکاری کند.

دبیر کل فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: درخواست من از باشگاه پرسپولیس این است که در کنار تمام امور روزمره خود بحث اخذ مجوز حرفه‌ای را در کنار سایر امور و حتی مهم‌تر از آن قرار بدهد و این موضوع را به صورت جدی‌تر پیگیری کند که مشکلاتی که از قبل با آن روبرو بودیم را امسال شاهد نباشیم.

رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز در جریان این جلسه گفت: یک سری مسائل و مشکلاتی از قبل وجود داشته که مشکل ساختاری است و باید این موارد مرتفع شود. ما هم در کنار فدراسیون هستیم و هر موردی باشد، دوستان در کمیته‌های مختلف باشگاه تلاش می‌کنند که این موانع رفع گردد.

وی افزود: روند خصوصی‌سازی خیلی به این شرایط کمک کرد که چارچوب‌ها رعایت شود و ساختارها نظام‌مند گردد. به عنوان مثال؛ اگر مسائل مالیاتی و انضباط مالی که در این یکی، دو سال اخیر حساسیت بیشتری به آن نشان داده شده از قبل وجود داشت، این مشکلات الان برای باشگاه پرسپولیس به وجود نمی‌آمد و شما شاهد این مشکلات نبودید. اگر این سختگیری و قانونمداری از گذشته بود، این بدهی‌های معوقه و این مشکلات مالی که باشگاه الان با آن دست به گریبان است، وجود نداشت.

رضا درویش در ادامه عنوان کرد: ما همواره سعی می‌کنیم که قانون را لحاظ کنیم و عملکردمان بر اساس قانون باشد. در کنار فدراسیون فوتبال هستیم و هر مواردی که لازم باشد را سعی می‌کنیم بر طرف کنیم.