تشکر کاپیتان تیم ملی جوانان از نکونام

تیم ملی جوانان ایران موفق شد در تورنمنت کافا که قهرمانی رقابت‌های آسیای مرکزی محسوب می‌شود، با اقتدار قهرمان شود تا آینده روشنی پیش روی این تیم باشد. در این بین محمد امین حزباوی کاپیتان تیم، به عنوان برترین بازیکن رقابت‌ها انتخاب شد تا نوید ظهور یک استعداد جدید در قلب خط دفاعی را بدهد. حزباوی که شاگرد جواد نکونام در فولاد خوزستان محسوب می‌شود،‌ از سرمربی تیمش بابت فرصتی که در اختیار او قرار داد، به شکل ویژه‌ای متشکر است. در روزهایی که باشگاه‌های لیگ برتری برای دراختیار دادن بازیکنان جوان خود به اردوی تیم ملی کارشکنی می‌کنند، نکونام جزو کسانی بود که بی قید و شرط این فرصت را در اختیار حزباوی قرار داد تا رویای ملی پوش شدن او را عملی کند و این مدافع خوش قد و قامت از این موضوع خوشنود است.

حزباوی در این خصوص گفت: من از آقای نکونام به شکل ویژه‌ای تشکر می‌کنم. ایشان همواره به من لطف داشته‌اند و جزو اولین کسانی بودند که قهرمانی در کافا و کسب عنوان برترین بازیکن جام را به من تبریک گفتند. همه می‌دانند که آقا جواد تا چه اندازه بابت نتایج فولاد حساس است؛ پس از بازی با صنعت نفت که حق تیم ما پیروزی بود ولی دو امتیاز از دست رفت، ایشان در شرایطی که بابت این موضوع هنوز ناراحت بودند به من با خوشرویی تبریک گفتند. این نکته که آقای نکونام به من گفتند در تیم ملی بدرخش و برگرد که جایگاهت در فولاد محفوظ است، یک دنیا برای من ارزش دارد. کمتر مربی‌ای اینگونه به بازیکن جوانش روحیه می‌دهد و من اکنون با تمرکز می‌خواهم بازی‌های تیم ملی را پشت سر بگذارم تا به فولاد دینم را ادا کنم.

تشکر کاپیتان تیم ملی جوانان از نکونام

امین حزباوی درخصوص شرایط تیم ملی جوانان نیز گفت: چند روزی است که تمریناتمان در مرکز ملی شروع شده و خداراشکر اوضاع خوب است. امکانات خوبی برای جوانان فراهم شده که البته به نظرم هرچقدر که بیشتر به این نسل توجه شود، بازهم کم است. خوشبختانه آقای مرفاوی شناخت خوبی روی اصول کار کردن با ما دارند و همین موضوع مهمترین نکته‌ای است که باعث می‌شود به موفقیت فکر کنیم. امیدوارم بتوانیم زحمات کادرفنی و آقاصمد را با کسب بهترین نتایج در قرقیزستان بدهیم و راهی رقابت‌های قهرمانی آسیا شویم؛ کاری که قطعا از پس آن برمی‌آییم.