پرسپولیس مقابل آلومینیوم فقط یک موقعیت داشت

علیرضا نقی‌زاده درباره شکست یک بر صفر آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس اظهار داشت: در مجموع فوتبال خوبی ارائه کردیم و مستحق باخت نبودیم. شاید پرسپولیس در برخی از لحظات بازی فشار زیادی روی دروازه ما ایجاد کرد، اما این فشار منجر به ایجاد موقعیت گل نمی‌شد.

«پرسپولیس در طول بازی فقط یک موقعیت داشت و از آن استفاده کرد.»، وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: آلومینیوم نتوانست از فرصت‌های خود بهره ببرد و متأسفانه شکست خوردیم. البته پرسپولیس یکی از قوی‌ترین تیم‌های ایران است و در میان مدعیان اصلی قهرمانی قرار دارد.

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره عملکرد شاگردان مهدی رحمتی در سه دیدار گذشته و شکست در دو مسابقه به تسنیم گفت: شرایط بازی‌های ابتدایی متفاوت است و بسیاری از تیم‌ها به دلیل مواردی چون جذب بازیکنان جدید و بدنسازی سنگین، هنوز به‌صورت کامل آماده نشده‌اند. شرایط تیم ما هم نگران‌کننده نیست. آلومینیوم کادر فنی خوب و بازیکنان باکیفیتی دارد و شک نکنید نتایج خوبی خواهیم گرفت. تمام هدف ما این است که بهتر از فصل گذشته نتیجه بگیریم.

پرسپولیس مقابل آلومینیوم فقط یک موقعیت داشت

وی در مورد دیدار روز چهارشنبه آلومینیوم برابر مس رفسنجان و اینکه حریف آنها در سه بازی گذشته از کسب پیروزی بازمانده است، خاطرنشان کرد: مس یکی از تیم‌های خوب لیگ است و سال گذشته نتایج خوبی به دست آورد. قطعاً آنها در زمین خودشان به دنبال کسب سه امتیاز هستند، اما ما هم به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم. امیدوارم با ارائه یک بازی خوب به هدف‌مان برسیم.