مذاکره رویانیان با کالدرون در ترکیه

به گزارش افکارنیوز به نقل از سایت گل، مذاکرات پرسپوليس با برونو متسو که از روز گذشته آغاز شده همچنان ادامه دارد. اما نتيجه اين جلسه هر چه باشد رويانيان فردا عازم يک سفر خارجي خواهد بود تا مذاکراتي هم با آلترناتيو آرژانتيني متسو داشته باشد.


مدیرعامل پرسپولیس از دیشب در تهران مشغول مذاکره با برونو متسو است و طرفین تا حدود زیادی هم به توافق رسیده‌اند. این مربی فرانسوی گزینه اول پرسپولیسی‌هاست و رویانیان شب گذشته در گفتگویش با سایت گل اعلام کرده بود که «می‌خواهم با متسو به توافق برسم.» با این وجود مدیرعامل پرسپولیس تصمیم دارد پیش از نهایی کردن قرارداد با برونو متسو مذاکراتی هم با گابریل کالدرون آرژانتینی داشته باشد تا شرایط او را هم سنجیده و با متسو مقایسه کند.


کالدرون، مربی ۵۲ ساله آرژانتینی سابقه هدایت تیم‌ ملی عربستان و باشگاه‌های الهلال و الاتحاد این کشور را در کارنامه دارد و آخرین تیمی که در آن کار کرده بنی‌یاس امارات بوده است. رویانیان فردا عازم کشور ترکیه است تا مذاکره با کالدرون را در این کشور آغاز کند.


جالب است بدانید علاوه بر متسو و کالدرون، گزینه‌های مربیگری در پرسپولیس هنوز یک ضلع سوم هم دارد که کسی نیست جز مصطفی دنیزلی. مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرده به دلیل محبوبیتی که دنیزلی نزد هواداران پرسپولیس دارد تا آخرین لحظه منتظر جواب او خواهد ماند. اگر چه با وضعیتی که دنیزلی دارد احتمال بازگشت او روی نیمکت پرسپولیس نزدیک به صفر خواهد بود اما به هر حال در ذهن مسئولان پرسپولیس سرمربی این تیم از بین مثلث«متسو - کالدرون - دنیزلی» انتخاب خواهد شد.


مذاکرات فردای رویانیان در ترکیه و جواب قطعی آقامصطفی نقش مهمی در کاهش اضلاع این مثلثخواهد داشت.