شوک جدید پرتغال به کریستیانو رونالدو!

کریستیانو رونالدو  که در منچستریونایتد نیمکت‌نشین شده، حالا در دو بازی‌ اخیر تیم ملی پرتغال فیکس بوده و چندین موقعیت گلزنی را از دست داده است. براین اساس، درحالیکه به نظر می‌رسد این آخرین جام جهانی رونالدو باشد و او امیدوار است به عنوان یک مهره کلیدی در ترکیب قرار بگیرد اما عملکرد ضعیف او مورد انتقاد هواداران قرار گرفته است.

نشریه ESPN اعلام کرده که کریستیانو رونالدو، کاپیتان تیم ملی پرتغال در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ که از ۲۹ آبان ماه در قطر برگزار می‌شود، شوک جدیدی را دریافت کرده است. براین اساس، قرار است تصویر یک بازیکن از هر کشور، برای جام جهانی، بر روی آسمان‌خراش ۷۵ فوتی دوحه به نمایش دربیاید اما حالا فاش شده که پرتغال، قصد دارد برونو فرناندز یا دیگو ژوتا را انتخاب کند.

شوک جدید پرتغال به کریستیانو رونالدو!

این تصمیم عجیب و نادیده گرفتن رونالدو درشرایطی اتخاذ شده که به نظر می‌رسد پرتغالی‌ها از هم‌اکنون خود را برای دوران بعد از کناره‌گیری رونالدو از بازی‌های ملی آماده می‌کنند. شایان ذکر است که آرژانتین هنوز هیچ بازیکنی را انتخاب نکرده اما انگلیس، کرواسی و سنگال به ترتیب هری کین، لوکا مودریچ و سادیو مانه را به عنوان چهره اصلی معرفی کرده‌اند.