اتفاق بد برای پرسپولیس؛ هافبک یحیی بازنده در پرونده شکایت ذوب‌آهن می‌شود؟

بعد از انتشار خبر عقد قرارداد سینا اسدبیگی با پرسپولیس ، باشگاه ذوب آهن مدعی شد که با این بازیکن قرارداد دارد و اسدبیگی بازیکن قانونی آن‌هاست و به همین دلیل نمی‌تواند با تیم دیگری قرارداد امضا کند.

در همین رابطه جلسه انضباطی هم برگزار شد اما هنوز رای این شکایت اعلام نشده و مشخص نیست چه زمانی این اتفاق رخ خواهد داد. در این باره گفته می‌شود با وجود اطمینان خاطری که معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس به مدیران باشگاه مبنی بر برنده شدن در این دعوی حقوقی داده اما شانس باشگاه ذوب‌آهن برای برد در این پرونده بسیار زیاد است. حتی گفته می‌شود یکی از شاهدان در این پرونده به سود باشگاه ذوب‌آهن اظهاراتی انجام داده تا کفه ترازو به سمت این باشگاه اصفهانی سنگین‌تر شود. البته باید دید ادله باشگاه پرسپولیس در این باره تا چه اندازه محکمه پسند خواهد بود!

نکته مهم اما اینجاست که در صورت برد ذوب‌آهن در این پرونده، وضیعت باشگاه پرسپولیس تهدید نخواهد شد اما محرومیت و محکومیت در انتظار سینا اسدبیگی خواهد بود.

به همین دلیل اسدبیگی به دنبال توافق با مسئولان باشگاه ذوب‌آهن است تا بتواند رضایت آنها را جلب کرده تا دچار ضرری در این میان نشود. او اقداماتی هم در این باره انجام داده و باید دید در نهایت موفق به انجام این کار خواهد شد یا نه.

اتفاق بد برای پرسپولیس؛ هافبک یحیی بازنده در پرونده شکایت ذوب‌آهن می‌شود؟