برنامه ریزی ویژه پرسپولیس برای اردوی خارجی

تیم مدیریتی پرسپولیس شاید تنها در انجام یکی از موارد درخواستی یحیی گل محمدی در ابتدای فصل با ناکامی مواجه شد که آن هم مربوط به انجام اردوی خارجی این تیم در پیش فصل بود.

رضا درویش در ابتدای فصل توانست با نقل و انتقالاتی موفق، یحیی گل محمدی را به عنوان سرمربی این تیم با رضایت کامل همراه کند. این در حالیست که البته کادرفنی به دنبال برگزاری اردوی خارجی برای آماده سازی پیش فصل نیز بودند که در نهایت این موضوع محقق نشد.

در آن مقطع البته تیم مدیریتی بنا به درخواست کادرفنی، اردوی داخلی را برای این تیم در نظر گرفت که از حیث بودجه فاصله چندانی با هزینه اردوی خارجی نداشت.

اکنون با توجه به تعطیلی طولانی مدت لیگ به واسطه برگزاری بازی های جام جهانی، باشگاه‌‌ها به دنبال برگزاری اردوی خارج از کشور هم هستند که پرسپولیس نیز از این قاعده مستثنی نیست و برنامه ویژه ای را با نظر کادرفنی دنبال خواهد کرد. یکی از مقصدهای در نظر گرفته شده توسط این تیم برای برگزاری اردو، امارات است که البته گفته می‌شود تا این لحظه با موانعی همراه شده و احتمالا شورای برون مرزی مجوز آن را صادر نکند.

برنامه ریزی ویژه پرسپولیس برای اردوی خارجی

با این حال محمد محمدی پیشکسوت پرسپولیس که اکنون معاونت باشگاه را نیز برعهده دارد، در اولین تمرین این تیم بعد از پایان مرخصی حضور یافت و در خصوص مسائل مختلف هماهنگی لازم را با یحیی گل محمدی دنبال کرد.