درخشش بازیکن پرسپولیس برای مشتری نیم فصل خود

مهدی عبدی که در اکثر بازی‌های پرسپولیس در فصل جاری نیمکت‌نشین بوده و نتوانسته همانند سال‌های گذشته روی گل‌های تیمش تاثیرگذار باشد حالا در دیدار دوستانه روز گذشته برابر سپاهان خوش درخشید و عملکرد قابل قبولی را از خود برجای گذاشت.

درحالیکه پرسپولیس با نتیجه دو بر صفر از سپاهان عقب بود، مهدی عبدی در ۳۵ دقیقه پایانی بازی به میدان آمد و با ثبت یک پاس گل و گرفتن پنالتی، علاوه براینکه به عنوان یک فرشته نجات از باخت تیمش جلوگیری کرد، بسیار با انگیزه و پرتلاش ظاهر شد. عملکرد خوب عبدی درشرایطی اتفاق افتاد که اخیرا حرف و حدیث‌های زیادی به وجود آمده بود که ژوزه مورایس به این مهاجم علاقه دارد و خواستار جذب او در نیم فصل است.

درخشش بازیکن پرسپولیس برای مشتری نیم فصل خود

طی روزهای گذشته شایعاتی مطرح شده بود که اگر عبدی در بازی‌های پیش‌رو نشان دهد که هنوز از توان گلزنی و تحرک بالا برخوردار است، جدایی او در نیم فصل منتفی خواهد شد، در غیر این صورت باید به دنبال تیم دیگری باشد. با توجه به اینکه یورگن لوکادیا و شیخ دیاباته در بازی روز گذشته نتوانستند انتظارات یحیی گل‌محمدی را برآورده کنند حالا مهدی عبدی شرایط متفاوتی پیدا کرده و تا یک هفته مانده به دربی پایتخت، آمادگی بالای خود را به کادرفنی نشان داده است.