رضایت بازیکنان فرانسه از شکست برابر اسپانیا!

به گزارش افکار نیوز به نقل از ايسنا ، فرانسه در ديدار مقابل اسپانيا در دور يك چهارم نهايي يورو ۲۰۱۲ با دو گل تن به شكست داد و از دور رقابتها كنار رفت.

هوگو لوریس پس از پایان بازی در گفت‌وگو با شبکه " tf۱ " فرانسه اظهار کرد: " طبیعتا از این که شکست خوردیم، احساس ناامیدی می‌‌کنیم. برای پیروزی به میدان رفتیم. می‌توانستیم برنده این دیدار باشیم، به ویژه در نیمه دوم که بازی بهتری را ارائه دادیم. در نیمه نخست بازیکنان اسپانیا بازی بهتری را به نمایش گذاشتند و ما را زیر فشار قرار دادند اما در نیمه دوم توان بدنی آنها تحلیل رفت و این تیم ما بود که بازی بهتری را ارائه داد. "

دروازه‌بان و کاپیتان تیم ملی فرانسه افزود: " متاسفانه در خط حمله نتوانستیم حملات خود را سازماندهی کنیم. با این حال نباید از نمایش خود احساس خجالت کنیم. مقابل بهترین تیم جهان بازی کردیم. نمی‌توان از لوران بلان انتقاد کرد. در این دیدار در خط دفاعی و میانی خوب کار کردیم، اما در خط حمله نتوانستیم آن چنان که باید ظاهر شویم. "

لوران کوچیلنی، مدافع فرانسه هم از این که تیمش نتوانست در دیدار برابر اسپانیا به پیروزی برسد، ابراز ناراحتی کرد و از هم‌ تیمی‌هایش خواست تا این شکست را فراموش کرده و به آینده چشم بدوزند. مدافع آرسنال گفت: " بازی پیچیده‌ای بود.

اسپانیا آن‌گونه که انتظار داشتیم، ما را تحت فشار قرار نداد. می‌توانستیم بهتر از این کار کنیم اما از نظر فنی تا حدودی نقص داشتیم. تیم جوانی را راهی این رقابت‌ها کردیم. همه از فرانسه به عنوان یکی از تیم‌های خوب این رقابت‌ها یاد می‌کردند. تیم ما هنوز جوان است و در اینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. "

وی افزود: " می‌دانستیم که اسپانیا تیمی بسیار قوی است و می‌تواند ما را تحت فشار قرار دهد. در ضد حملات چند موقعیت را به دست آوردیم، اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. همه از این شکست ناراحت هستند. اما این چیزی است که باید با آن کنار آمد. بازیکنان باید این رقابت‌ها را فراموش کرده و به آینده فکر کنند. "

عادل رامی، مدافع مراکشی‌تبار فرانسه هم پس از شکست تیمش در گفت‌وگو با شبکه الجزیره به حمایت از عملکرد خط دفاعی تیمش پرداخت و گفت: " بازی سختی بود. از اسپانیا انتظار داشتیم که با همان " تیکی تاکای " مشهور بارسلونا بازی کند. در خط دفاعی کم اشتباه بودیم. آنها صاحب دو موقعیت شدند و هر دوی آنها را هم به گل تبدیل کردند. "

رامی درباره صحنه پنالتی اسپانیا گفت: " همه چیز به سرعت اتفاق افتاد. صحنه واضح نبود، اما به هر حال داور تصمیم خود را گرفته بود. "

کریم بنزما که در این دیدار هم همچون دیدارهای قبلی موفق به گلزنی نشد، گفت: " مقابل قدرتمندترین تیم جهان شکست خوردیم. مسابقه دشواری بود اما خوب بازی کردیم و عملکردمان عالی بود. اسپانیا در تنها موقعیت جدی خود در این مسابقه به گل رسید. از این‌که حذف شدیم، ناراحتیم اما از این‌که تا مرحله یک چهارم نهایی بالا آمدیم، راضی هستیم. با این حال می‌دانستیم، می‌توانیم اسپانیا را شکست دهیم و به همین دلیل شکست در این مسابقه باعثناراحتی است. "

بنزما افزود: "در بسياري از جنبهها از آنها بهتر بوديم اما فوتبال همين است. از اينكه در اين رقابتها گل نزدم، ناراحت نيستم، بلكه ناراحتي اصلي من از اين است كه تيم پيروز نشد. با اين حال در اين بازي نشان داديم كه تيم خوبي هستيم."